Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Andre som gjør det? Hun er den mest egoistiske drittkjærringa som finnes! Det eneste hun bryr seg om er festing, festing og atter festing! Å bli så drita som overhodet mulig er tydeligvis et mål for henne.. Vulgær, ekkel, billig, egoistisk... Ikke nok med det.. Hun er MOR!!!! Fra barnet hennes var 2uker gammel så pumpet hun melk som en helt.. Bare så hun kunne ut å drikke.. Pappaen til barnet satt hjemme dag ut og dag inn med dette barnet.. Hele familien reagerte sterkt på denne oppførselen.. Men hun er en type som blir veldig sint om noen prøver å blande seg.. Det ble slutt mellom hun og barnefaren da hun var utro gang på gang.. Dette er nå snart 4år siden. Men hun er fortsatt helt gal etter å dra ut... Hun setter bort barnet sitt så fort hun har mulighet! Alkohol og veninner kommer desidert først i hennes liv.. Jeg blir KVALM av hele dama! Vi har ikke katt kontakt på snart tre år, da jeg ikke takler trynet på henne.. Hun takler ikke trynet mitt heller, da jeg ba henne om å fortelle hennes daværende samboer om utroskapene.. ++ Nå har det nok en gang rent over for meg, da hun ikke ordner til jul hjemme hos seg.. Hun GIDDER ikke har jeg fått hørt.. Ikke hadde barnet kalender, ingen tradisjoner, ingen julestjerne.. Ingenting!! En felles søster av oss fortalte at hun var hjemme hos henne.. Det var rotete, skittent, ikke pynta til jul og kjøleskapet var tomt. Da vasket hun, ryddet og pyntet til jul for henne og handlet inn litt sånn at hun hadde noe da gutten skulle komme hjem for dagen.. Det eneste hun sa var "åhh, takk, så snilt"... Altså.. Om noen kom hjem til meg å gjorde sånt, hadde jeg blitt flau!!!! :s Vet ikke hva jeg ville med dette innlegget.. Måtte bare få det UT! For ei drittkjærring!!!! Æsj...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Hva med å ta litt ansvar å melde til barnevernet!!!! Lett å sitte på ræva å irritere seg uten å gjøre noe.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 At hun ikke pynter til jul har vel ingenting å si her, rart at det skulle være dråpen som fikk det til å renne over. Det er ikke påbudt å pynte til jul, om det er det har jeg selv brutt loven. Men om barnet bor i et svært rotete hjem uten tilgang på mat så er det noe helt annet. Da burde vel dere som søstre gripe inn i stedet for å skrive om henne på nettet? Det er altså ingen av dere som har gjort noe på 3-4 år? Og om hun er så udugelig, hva feiler det faren til barnet? Han er altså ikke bedre skikka som hovedforsørger enn det hun er?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Barnevernets undersøkelser er ikke gode å komme ut for, men her har vi muligens en kandidat som trenger å bli satt på plass. Faren bør nok ha mer av omsorgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå