Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 skal kjøpe meg ny sports vogn til minsten. så lurer jeg på hvilken vogn jeg skal kjøpe. jeg har ikke bil så er avhengig av og få med meg varer under vogna. jeg må også gå i en kraftig oppover bakke som tar 25 min og gå opp så er avhengig av lett vogn. har litt lyst på 3 hjul denne gangen. noen tips??
Full house Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Det er vel ingen vogner du får helgehandelen i kurva på, men jeg er veldig fornøyd med min Mountain Buggy. Det er så kjempegod plass i den, og i tillegg er den en drøm å trille. Det er mange brukte på finn, jeg kjøpte min brukt der selv. Betalte 3000 for den, og den var uten en skramme :-) Handlekurva er vel hverken av den største eller den minste..
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 vi er kjempe fornøyd med emmaljunga cangeroo som vi hadde til eldste, hadde ikke tvilt på å bruke den nå med minsten også om jeg ville har 3hjuling men denne gangen ville jeg har 4 hjul.
aprilbarn76 Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 Jeg har EasyWalker og er kjempefornøyd. Den er en av de letteste og samtidig romslige 3-hjulingene. I tillegg er det god plass i kurven under.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 14. januar 2011 #6 Skrevet 14. januar 2011 Veldig fornøyd med min emmaljunga cangaroo jeg også, men vet ikke om de lages mer... Bor i en bratt bakke jeg også, men synes den er lett å gå med. Stor plass under er det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå