Gå til innhold

Mat til åttitallsfesten?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha åttitalls klassefest neste lørdag, og lurer på hva jeg skal servere som er typisk? tenkt på en av gryterettene til Toro, men andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meksikansk gryte fra Toro, salat av kinakål, mais, tomat, paprik og agurk med Thousand Island dressing. Og litt bleke baguetter ved siden av :-D

Skrevet

Lasagne var vel noe de mest vågale hadde begynt å lukte på på slutten av 80 tallet? Og ja, blek salat av kinakål med blek rosa dressing er tingen!

Og du kan gjerne ha rekecocktail til forrett!

Skrevet

Og ananas! Og så det det noe med Hawaii da vet du, haha.

Skrevet

Og så HET det noe med Hawaii, skulle det stå.

Skrevet

lørdags pizzaen;;) Eller sånn terteskjell med fiskeboller og erter..;) He,he!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...