Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Skal ha åttitalls klassefest neste lørdag, og lurer på hva jeg skal servere som er typisk? tenkt på en av gryterettene til Toro, men andre forslag?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Meksikansk gryte fra Toro, salat av kinakål, mais, tomat, paprik og agurk med Thousand Island dressing. Og litt bleke baguetter ved siden av :-D
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Lasagne var vel noe de mest vågale hadde begynt å lukte på på slutten av 80 tallet? Og ja, blek salat av kinakål med blek rosa dressing er tingen! Og du kan gjerne ha rekecocktail til forrett!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 Og ananas! Og så det det noe med Hawaii da vet du, haha.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 Og så HET det noe med Hawaii, skulle det stå.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 lørdags pizzaen; Eller sånn terteskjell med fiskeboller og erter.. He,he!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå