Gå til innhold

Bilstol til 3åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Skriver ikke dette for å få igang noen hysterisk bilstoldebatt... Er bare litt usikker på hva vi skal velge.

I hovedbilen sitter tre åringen bakover og 5åringen fremover. Vi må ha nye seter i bil nr to. Der må det være enkelt å ta ut setene og det vil nok ikke være plass til bakovervendt bilstol. Denne bilen vil ikke bli så mye brukt.

Hvilken bilstol hadde dere valgt? Tror vi kommer til å sette hts 123 over i denne bilen til 5åringen og kjøpe nytt til han i hovedbil, men hva velger vi til tre åringen? Han er 16kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har maxi cosi air protect til min snart 4åring :) han har brukt det siden i sommer :)

Skrevet

En beltestol med andre ord? Det er det jeg lurer på om jeg skal kjøpe, eller en med seler i...

Skrevet

ja en beltestol, de anbefaler at barn som sitter fremover, som veier over 15 kg bruker beltestol og ikke en med seler inni.

ikke vet jeg hvorfor, men min snart 4åring er 110 høy og fikk ikke plass i bakover setet sitt mer.

Skrevet

Ja, mente også å ha hørt at man skal bruke beltestol da.. Sitter helt greit i broren sin.

Skrevet

maxi cosi rodi har fått bra resultater på tester i mange år.

air protect er samme sete, bare at det har luft puter i nakkestøtten, som gjør sete tryggere i en side kollisjon.

kan anbefale det setet :)

Skrevet

Vi har maxi cosi rodi til 3-åringen, ble anbefalt det på butikken (barnas hus).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...