Gå til innhold

Finn.no = Pinlig


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er direkte flaut å se hva vår "foreldregenerasjon" legger ut for salg på Finn.

 

Tror de liksom at noen er villige til å betale 8000,- for et syrebeisa furu spisestuemøblement fra 1994???

 

Ok det var bare et eksempel, men jeg er veldig interessert i linker til deres "værste" Finn annonser. Trenger virkelig noe å le rått av......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ENIG!!!

 

Det er helt utrolig hva folk forventer og få for de brukte tingene sine..

 

Barnklær er dyrere enn nye og stygggammle barnester som ikke en gang er godtkjendte for dagens standar forventer tydligvis folk og få tusen vis...

 

Og ikke la oss glemme barnevognene. hahahahahahaha;) Folk tror visst at de skal få halv pris for vogner som er over 10 år gammle..(og da regner de halv pris av DGAENS pris) Helt sykt!!

Skrevet

Da slekter vår generasjon tydeligvis på de, for hva folk her inne krever for brukte barneklær er virkelig helt utrolig frekt. Vår generasjon forventer nesten å tjene på å selge sine avdanka barneklær.. grøss.

Skrevet

Hehe. Barnevogner ler jeg mye av også.. Da vi uventet fikk barn med et års mellomrom tenkte jeg at jeg skulle kjøpe en billig "barnehagevogn" på finn, men jeg ble sittende i sjokk over hva folk vil ha for slitne, gamle flekkete vogner... 2000 modell, brukt kun et år selges 1/2 pris-knalltilbud... Hvor har den stått de andre 9 årene? og bildene? Jo, kopiert bilde fra barnas hus fordi de ikke har tatt bilder... Vi kjøpte en ny til minste barnet da vi kom over en på salg i sverige.

 

Men er også imponert over HVA folk vil selge og gi bort.. Noen har annonser ute i flere mnd hvor de selger kunst laget av barna sine bla. Fant ikke noen annonse med det nå selvfølgelig, men jaggu skal man se mye før øya trilller ut..

Skrevet

Utrolig hva folk kjøper også.. Jeg hadde en 1,5 år gammel sofa som en hankatt som snek seg inn hadde pissa i.. prøvde alt, men fikk ikke bort lukta. Men fikk solgt den på finn.no for 2500 kr!! Og da sto det med store bokstaveri annonsen at det luktet katteurin av den :) Dama som kjøpte den hadde reist 3-4 timer med bil tilogmed... folk er gale.. men kanskje hun hadde ett hemmelig triks.. Sofaen var riktignok fin og ganske ny, men uansett...

Skrevet

jeg syns det er drøyt å legge ut for salg en sofa som stinker kattepiss jeg da.

Skrevet

Den absolutt dummeste finn annonsa jeg har sett er den hvor noen solgte helt nye ikea stoler til den dobbelte prisen av hva de kostet på nettop ikea :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...