Gå til innhold

Hva slags omega 3 tilskudd liker barna deres?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anfebale et omega 3 tilskudd som deres barn liker? Det finnes jo så mange, fisker, geleputer etc..

Barna mine er ikke begeistret for ren flytene tran...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får ikkje eldste (5 år) til å ta nokon omega 3-tilskudd dessverre. Han får vitaminbjørn i staden for.

Lille (3 år) får tyggekapslar med fruktsmak (den med isbjørn på). Prøvde Omega3-geléfiskane men dei likte ho ikkje.

Skrevet

tran med sitron.Fått fra start og rynker ikke med nesa engang:)Du får jo nesten bare prøve deg fram.Alle barn er jo så forskjellige:)

Skrevet

Liker og liker, fru Blom. De tar ihvertfall vanlig tran, og det har de blitt vant til fra de var babyer, så det går greit.

Skrevet

SmartKidz geleputer. Han tror det er godteri og sitter og hopper i stolen når det serveres. Helt genialt, ikke er de fulle av sukker, og to stk daglig tilsvarer en skje tran (i motsetning til mange andre som har oppsiktsvekkende lite omega-3)

http://www.facebook.com/#!/SunneBarn

Vi måtte kutte ut valig tran fordi jeg ble gal av lukten av gammel fiskeolje som bestandig satt i klær, hår, hud, møbler...

Skrevet

Gir de omega-3 fiskene og de elsker det. Har også en omega-3 pakke med blånissene på som jeg fikk i posten, og de synes at de er gode også.

Skrevet

Hun likte godt Möller's sine rosa omega-3 tyggekapsler, men finner ikke de lengre. De gule med isbjørnen på eska funker dog like greit, hun hadde glatt spist samtlige i eska om hun fikk. Samme med vitaminbjørner. Kaller det bare for godteribamse. Hun er lykkelig uviten, stakkar;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...