Collet :) Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Er det noen som kan anfebale et omega 3 tilskudd som deres barn liker? Det finnes jo så mange, fisker, geleputer etc.. Barna mine er ikke begeistret for ren flytene tran...
Ranveig R Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Vi får ikkje eldste (5 år) til å ta nokon omega 3-tilskudd dessverre. Han får vitaminbjørn i staden for. Lille (3 år) får tyggekapslar med fruktsmak (den med isbjørn på). Prøvde Omega3-geléfiskane men dei likte ho ikkje.
Little Dreamer Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 tran med sitron.Fått fra start og rynker ikke med nesa engang:)Du får jo nesten bare prøve deg fram.Alle barn er jo så forskjellige:)
Espoir Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Liker og liker, fru Blom. De tar ihvertfall vanlig tran, og det har de blitt vant til fra de var babyer, så det går greit.
Berta_78 Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 SmartKidz geleputer. Han tror det er godteri og sitter og hopper i stolen når det serveres. Helt genialt, ikke er de fulle av sukker, og to stk daglig tilsvarer en skje tran (i motsetning til mange andre som har oppsiktsvekkende lite omega-3) http://www.facebook.com/#!/SunneBarn Vi måtte kutte ut valig tran fordi jeg ble gal av lukten av gammel fiskeolje som bestandig satt i klær, hår, hud, møbler...
Simply Skrevet 14. januar 2011 #6 Skrevet 14. januar 2011 Gir de omega-3 fiskene og de elsker det. Har også en omega-3 pakke med blånissene på som jeg fikk i posten, og de synes at de er gode også.
Serial mom Skrevet 14. januar 2011 #7 Skrevet 14. januar 2011 Hun likte godt Möller's sine rosa omega-3 tyggekapsler, men finner ikke de lengre. De gule med isbjørnen på eska funker dog like greit, hun hadde glatt spist samtlige i eska om hun fikk. Samme med vitaminbjørner. Kaller det bare for godteribamse. Hun er lykkelig uviten, stakkar;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå