Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 klør og svir noe så inn i h....!!! har vert slik i noen mnd. har tatt canesten 2 ganger, både tablett og salve. hjelper ei lita stund, men så kommer det igjen. sprekker litt og klør meg til blods. (beklager detaljer)tørr ikke gå til lege, er redd det er mer alvorlig enn som så..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Høres ut som sopp. Var selv hos lege med det samme og soppen var så betent at det ikke holdt med Cansten. Både jeg og partner ble satt på en pillekur.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Prøv Pevaryl i stedet, og be mannen din smøre seg som anbefalt samtidig. Gå til lege. Det ER sopp. Men noen ganger kan det kreve mer enn de reseptfrie sakene.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 å d hjalp? så mannen din hadde det også? har ikke turt å høre med sambo, for har hele tiden vert redd for at jeg ble smitta på forrige pertner, og nå smitta jeg kanskje sambo .. så jeg burde komme meg til lege ja
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 TUSEN TAKK for svar! kjenner jeg letta minst 10 kg nå. ringer å bestiller legetime i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå