Gå til innhold

Endelig!!


Gjest Tutt1-2-3!

Anbefalte innlegg

Gjest Tutt1-2-3!

Så har jeg endelig greid å bestemme meg for hvilken vogn jeg skal satse på!! Etter å ha lest om, sett på, prøvd og prata om, samt fått tusen tips fra venner og kjente (hvilket jeg ikke ble klokere av da alle mener forskjellig), så har jeg bestemt meg for at Tfk Joggster Twist blir min nye vogn!! Den er en drøm og trille, tar lite plass, men har god plass, er praktisk og funksjonell, og er i tillegg kul og har mange fine farger!!

Så nå gjenstår det bare å se om det er gutt eller jente, for denne babyen er min siste, så nå skal jeg IKKE ha nøytral farge for at den skal kunne brukes av eventuelle søsken! Kommer jenta, går jeg for rosa, som storebror på 10 år ønsker at drømmesøstera skal få! Og er det gutt blir den knallgrønn eller noe annet kult! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kremt.. vil ikke være en gledesdreper men jeg har hatt denne vogna, og det var den verste jeg har hatt (og jeg har hatt mange.) Det er nesten umulig å få noe ned i handlekurven under, både fra sidene, bak eller gjennom hullet som er under fotbrettet. Glidelåsene i ryggen kranglet hele tiden, og bremsegreiene på hjula ramla av etter en måned. Kalesjen var ikke vanntett, selv om den skal være det, det rant tvers igjennom. Jeg kjøpte vogna i høst, og fikk heldigvis levert den tilbake og byttet i den "gamle" joggster-varianten.Den solgte jeg og har nå Mountain Buggy, den er suveren på kvalitet, har ikke vært noe galt med den selv om den snart er tre år gammel (kjøpte brukt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tutt1-2-3!

Jaja! Men siden du er en av MANGE som har fortalt om sine erfaringer med tfk, og den eneste som har noe negativt (av betydning) å utsette på den, så tenker jeg at dine meninger kanskje ikke har så mye å si.. OG siden du til og med føler du må være anonym, så tenker jeg at du kanskje er en sånn som bare MÅ være negativ til alt, så da gidder jeg ihvertfall ikke bry meg! :P

 

Hva er egentlig vitsen med å trykke på anonym-knappen? Tør ikke stå for meningene dine liksom? Voksent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med vogna og gleder meg til å bruke den med bag også. Vår sønn på snart 2,5 år bruker den som sportsvogn nå, men vi betilte med bag slik at lillebror skal bruke den. Jeg synes glidelåsene fungerer bra og ikke minst at det er myggnetting inni kalesjen er genialt. Vi har også en simo kombi vogn, ville ikke vært foruten den, men kjekt med 2 vogner :-) TFK vogna er jo mye lettere og tar mye mindre plass i bilen, så vognene dekker hver sine behov.

Lykke til med vogna og spennende hvilken farge det blir på den! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med valget:) Anonym her snakker om at de byttet tilbake til den "gamle typen". Twist er jo den "gamle typen", så lurer litt på om det var TFK joggster X Anonym snakket om? Nok om det.

Jeg har brukt vogna som sportsvogn til mellomste barn fra hun var 18 mnd, og som bagvogn til minsten hele forrige vinter. Strålende fornøyd, selv om den er vanskelig å komme til under. Men, jeg liker ikke at jeg måtte snu han fra med allerede tidlig tidlig sommer, og har derfor vært innom multix baggen(ble fort for liten for min lange gutt desverre, så den solgte jeg), spirit s3 (ble veldig stor sammenlagt, så den solgte jeg også), og ABC design Cobra. Sisnevnte var det litt feil på, og importøren fikk så dårlig feedback fra leverandøren, så den leverte jeg tilslutt tilbake. Så kjøpte jeg Brio Go, som jeg var veldig fornøyd med helt til det nå plutselig kom masse snø, og det etterhvert ble slapseføre. Skal ta den frem igjen mot våren, men nå triller jeg igjen rundt på min TFK joggster Twist. Det er MYE bedre å trille på den enn Brio Go i tung snø! TFK'en min kommer ikke til å bli solgt før mini slutter med vogn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...