Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 vi bodde på hver vår kant av landet, jeg hadde bare møtt henne en gang før og først inntrykket var ikke bra. Så jeg håpet at andre gang skulle bli bedre, men det ble det ikke. hun kom for å være i med i dåpen og være ei uke på besøk. hun tok helt åver og jeg føler at hun ødela hele dåpsdagen. Så etter det har jeg ikke kommet overens med henne, men later som at alt er ok når hun er på besøk (vi har nå flyttet og bor uheldigvis bare 1 time unna henne). saken er den at for noen uker siden fikk jeg vite at når hun hadde vært på besøk (dåpen) hadde hun spurt en hun er tante til om han kunne ordne hasj til henne! Noe han hadde sagt at han ikke kunne. hun vet ikke at jeg vet det, hun har vært på besøk en gang etter jeg fikk vite dette og jeg var så sint at jeg satt på soverommet i 5 timer og bare ventet på at hun skulle dra. Jeg er så sint at jeg vet ikke hva jeg skal si og synes det er kjemp respektløst av henne å gjøre slike ting når hun er på besøk hos oss. Hva hun gjør hjemme får vel være hennes egen sak, jeg viste ikke at hun drev på med slikt en gang. har så lyst til å ta det opp med henne, men vet ikke helt hva jeg skal si. er redd for at jeg blir å eksplodere helt. Kjenner at jeg ikke har litt lyst til at jenta mi skal ha noe med henne å gjøre, men det er vel litt drøyt. Noen forslag til hva jeg bør si og/eller gjøre?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Jeg forstår egentlig ikke hvorfor det var så ille at hun spørte han akkurat når hun var hos dere. Rart med en svigermor som røyker hasj er det selvfølgelig, og ikke noen jeg kanskje hadde følt meg så veldig knyttet til og glad for at var bestemoren til barnet mitt. Jeg syns ikke du skal gjøre noe, men ikke overlate dattera di til henne alene om du mistenker at hun røyker hasj.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Reagerer sikkert mer enn jeg burde. Det har vel bygd seg opp frem til nå, dette var dråpen som fikk det til å renne over. Fra første gang jeg møtte henne har hun oppført seg dårlig mot meg, jeg har prøvd å overse det men jeg klarer det ikke lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå