Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Syns det er forferdelige holdninger her inne til tider! Nå har jeg ikke utført noen statistikk, men vil likevel prøve meg på å si at 9 av 10 svar på ett innlegg er negative, usaklige og rett og slett ekle. Hvorfor føler dere som er så kritiske og direkte slemme mot folk her inne at dere har rett til å være så motbydelige mot andre bare fordi dere kan signere med anonym? Alt fra rettskrivings.kommentarer til direkte personangrep! Det er mye av "du skal ikke tro at du er noe,du skal ikke tro at du kan lære oss noe" i kommentarene folk legger igjen som svar. Og jeg syns det er forferdelig trist at ikke samtlige her inne kan svare saklig, eller bite tenna sammen og unngå å svare i det hele tatt!? Jeg ville blitt forferdet om jeg hadde møtt en av dere usaklige mennesker som sitter her inne, og dere hadde prestert å spy ut de samme kommentarene ansikt til ansikt. Hvem er det som gjør det? Er det virkelig om å gjøre å være eklest mulig? Nei, gjør mot andre som du vil andre skal gjøre mot deg, og elsk din neste sier jeg bare!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Det er lov å påpeke skrivefeil, være uenig, å ikke like eller å krangle uten at man skal være en svoren tilhenger av Janteloven. Janteloven er en god lov, men når den blir misbrukt i tide og utide så mister den sin verdi.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Selvfølgelig er det lov å være uenige, det er jo et forum som er åpent for debatt!! Og jeg mener ikke at man ikke skal kunne gi tips,råd, si sine meninger etc, men det er en STOR forskjell på konstruktiv kritikk og det å være direkte slem!
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 21.51 var meg, glemte å trykke av anonym knappen
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 Det er kvinnfolks iboende og medfødte "meggethet" du beskriver her Hi. Man er hjelpesløs mot den, og den kan ikke overvinnes.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 21.54: hehe, var litt artig den!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #7 Skrevet 13. januar 2011 "Janteloven er en god lov, men når den blir misbrukt i tide og utide så mister den sin verdi"... ha hahahahahahhaahhahahahahahahahhaha hahahahahahahahah.. Du har vel misforstått ett og annet ;-)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå