Gå til innhold

Noen som bor i Tronheim her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med barnehagedekningen?

Er noen bydeler bedre enn andre?

Hvor vil dere anbefale en barnefamilie å bo?

Vi vurderer å flytte fra Oslo til Trondheim

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor her. Vet lite om barnehagedekning, var heldig og fikk plass der jeg ønsket.

Skrevet

Hei,

Jeg har bodd 9 år i Trondheim, flyttet derfra nå nylig, men kan fortelle deg mine erfaringer iallefall:

Barnehagedekningen var god i det området vi bodde i, vi fikk plass i den barnehagen vi hadde på førsteplass på listen vår, fra august.

Jeg søkte fra april/mai, men det gikk ikke. Så midt i året kan nok være en utfordring.

Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for nord-øst siden av byen for jeg synes det er de triveligste bydelene med de triveligste folkene.

Ikke fore å være rasistisk, men det er kanskje her det er flest nordmenn (ikke områder med masse innvandrere), og da har jeg vel følt meg generelt sett mest trygg i og med at vi har en liten gutt.

Vil anbefale dere på det varmeste Strindheim/Moholt/ Tyholt og utover mot Ranheim. Dette er vel kanskje også de dyreste bydelene, men også de beste i mine øyne:-)

Man kommer litt unna bykjernen, rolige barnevennlige områder, men allikevel sentralt. Stortrivdes der!

Jeg savner vel byen nesten hver dag, har bodd et annet sted i 6 mnd nå....*sukk*

Anbefaler dere å flytte til Trondheim, det tror jeg ikke dere kommer til å angre på! Det er masse fin turområder i nærheten som er perfekt for barnefamilier!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...