Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Hvordan er det med barnehagedekningen? Er noen bydeler bedre enn andre? Hvor vil dere anbefale en barnefamilie å bo? Vi vurderer å flytte fra Oslo til Trondheim
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Jeg bor her. Vet lite om barnehagedekning, var heldig og fikk plass der jeg ønsket.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 Hei, Jeg har bodd 9 år i Trondheim, flyttet derfra nå nylig, men kan fortelle deg mine erfaringer iallefall: Barnehagedekningen var god i det området vi bodde i, vi fikk plass i den barnehagen vi hadde på førsteplass på listen vår, fra august. Jeg søkte fra april/mai, men det gikk ikke. Så midt i året kan nok være en utfordring. Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for nord-øst siden av byen for jeg synes det er de triveligste bydelene med de triveligste folkene. Ikke fore å være rasistisk, men det er kanskje her det er flest nordmenn (ikke områder med masse innvandrere), og da har jeg vel følt meg generelt sett mest trygg i og med at vi har en liten gutt. Vil anbefale dere på det varmeste Strindheim/Moholt/ Tyholt og utover mot Ranheim. Dette er vel kanskje også de dyreste bydelene, men også de beste i mine øyne:-) Man kommer litt unna bykjernen, rolige barnevennlige områder, men allikevel sentralt. Stortrivdes der! Jeg savner vel byen nesten hver dag, har bodd et annet sted i 6 mnd nå....*sukk* Anbefaler dere å flytte til Trondheim, det tror jeg ikke dere kommer til å angre på! Det er masse fin turområder i nærheten som er perfekt for barnefamilier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå