gerd Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Jeg har bare 180 gram Bixitkjeks - det er litt lite. Hvordan kan jeg spe dette for å få tykk nok bunn?
2flottebarn;) Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 jeg hakket mandler og blandet, det ble kjempegodt. Tenker alle typer nøtter funker veldig fint, eller andre type kjeks søte/grove. Lykke til!
Tonita Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 I min oppskrift skal det være 200 gram kjeks så 180 er sikkert nok. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå