Gå til innhold

Hvordan ligger dere ann med strømregningen denne mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekket på min side hos strømlevrandøren min - må ut med 2800 kr denne mnd. Jeg har aldri betalt så mye før. Har en leilighet på rundt 100 kvm, en voksen og et barn.

Vi har varmepumpe og føler ikke jeg flotter meg i varme her akkurat.

Hva ligger dere på ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir nok 10 000 men det er for okt, nov og des tilsammen

Skrevet

Vi har del av tomannsbolig. Varmer ikke opp kjelleren så vi har ca 686 kvm å varme med termostatovner. Vår regning var på 5000.

Vi kan godt bytte :P

Skrevet

Vi har IKKE 686kvm men 86 kvm å varme, he he!

Skrevet

Får regning på 6700 nå, for 2 mnd'r.... o'lykke!

Skrevet

60 kvm, to voksne og ett barn.... 4800 på to mnd... nov og des....

Skrevet

Ingenting ;) Eneste fordelen med å leie :P

Skrevet

HI her :

Hmmm, ser ikke ut som jeg skal klage da... syntes min januar regning var stor jeg.

Herlighet som vi blir flådd av norske strømpriser.

Skrevet

Her har vi 5 000 kr, da inkludert leieboeren, til sammen 3 voksne og et barn, har ikke flottet oss, men hatt nødvendig varme.

Aner ikke hvor mange kvadrat, ca 160? Til sammen altså..

Skrevet

problemet er at Norge ikke har nok strøm til seg selv, og dermed kjøper vi fra svenskenes atomkraftverk. Det gir dyrere strøm. Pluss at noen i regjeringa mener at hvis de skrur opp prisene nok, vil folk bruke mindre strøm. Det er lett når man bor i en leilighet uten peis og det er SVINKALDT andre vinteren på rad:/ Og siden vi leier kan vi ikke bare installere en peis heller.....

Når jeg ser hvordan denne vannkraften (ikke) fungerer i krisetider som nå, er jeg sterkt fristet til å endre mitt synspunkt å stemme ja for atomkraftverk!

Skrevet

Så vidt under 5000 for november og desember. 150 kvm boareal. Har fyra mye med ved i tillegg...

Skrevet

Regninga kommer på 7000 kr for november og desember :-( Vi har litt over 200 kvm. Har varmepumpe og peisovn, men varmekabler i hele kjelleren og panelovn på enkelte soverom.

Skrevet

Måtte sjekke nå i nettbanken og der var den kommet ja.

4400 var min på. 1 voksen og 1 barn.

110 kvadrat.

Skrevet

Vi bor i hus på 130kvm, og betalte akkurat 5200 for de siste 3 mnd. Dyrt nok, men sikkert mange som betaler mer.

Skrevet

Ca 5000,- i både nett og strøm.

Og det på en måned.....

Ca 125 kvm, over 3 etg. Har varmepumpe, men må ha litt varmeovner på nå når det er minus. Og jeg har litt vedfyring i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...