Gå til innhold

Er så forferdelig tung...Samboer borte i 3uker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dro nå i kveld.. Er i forbindelse med jobb.. Skal være i amerika i 3 uker..Å her sitter jeg hjemme, med to små barn mutters alene uten lappen eller noe.. Er så redd og trist...

Hva skal man gjøre for å komme seg ut av det svarte hullet i en slik situasjon..? Akurat nå er alt svart, å jeg bare gråter og gråter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh tuller du? Ikke meningen å være frekk,men ta deg sammen. Det er snakk om 3 uker. Dette klarer du fint=) Hva er du redd for? Hvorfor er du trist? Samboeren din kommer hjem om 3 uker, han har ikke dratt fra deg for godt. Jobber du og er barna i bhg eller er du hjemme med de?

Skrevet

Jeg må si som hun over meg: Ta deg sammen! Skjønner at du savner ham, men det er snakk om tre små uker. Selv er jeg alenemor til to, i full jobb og har heller ikke lappen. Og det går fint, hele året rundt. Du klarer tre uker. Opp med hodet!

Skrevet

3 uker er da ingen ting! Mannen til venninnen min flytter til USA nå og de flytter ikke etter før til sommeren. Alt går. Mannen min er borte ca 8 uker hvert år, ikke sammenhengende, men det går da fint. Alt dreier seg om innstilling. Tenkt så kos å ha litt alenetid med barna og så kos det blir når pappa kommer hjem igjen,

Skrevet

Hva med å gjøre ting som du liker og han ikke liker? Spa/film/musikk/bøker? Planlegge gøye ting for deg og barna i disse ukene. Det er verst de første dagene, så kommer du inn i en rytme og så flyr dagene. (Har det sånn rett som det er, innimellom tar det lengre tid å venne seg til rytmen når han er tilbake enn å finne roen når han drar)

Håper du klarer å kose deg i disse ukene!

Skrevet

Har dere ikke kollektiv transport?

Tror bare du må komme deg opp og ut så ser du nok at det ikke er så tragisk som du tror. Dette er hverdagen til mange mange mennesker ;)

Skrevet

detta går fint.. 3 uker er jo ingenting!!! Bit tenna sammen og smil til morgendagen

Skrevet

Jeg er alenemor til 2 barn under 3 år, har null avlastning, har ikke bil. Jobber 100% + ene barnet mitt er det en del problemer med(ikke alvorlig) men som gjør at h*n krever mer enn "normale" barn. Hvis jeg klarer det hver dag så skal du nok klare å være alene med barna dine i 3 uker:) Ikke tenkt negativt, tenk at dette klarer du. Sett deg ett mål for hva du vil oppnå i disse 3 ukene du er alene, og se om du klarer å oppnå det. f.eks lære noe nytt, lese en bok, ommøblere, rydde i skapene? ett eller annet,da går tiden fortere. Lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...