Gå til innhold

Har dere lest bloggen til Camilla Kvarsvik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er utrolig fin syns jeg. :)

Hun skriver bra og har mange bilder. Liker denne bloggen kjempegodt!

www.villapaprika.blogg.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt egenreklame her eller ?

Skrevet

Nei aldri hørt om. Virker veldig som egenreklame ja!

Skrevet

Nå må du gi deg! Du reklamerer jo for denne jævla bloggen din i ett sett her inne. NEI, den er ikke fin. Den er overflatisk og drotkjedelig, skrevet av ei snelle som ikke har annet enn pønt i hjernen. Rosablogg de luxe!

Skrevet

Tenk at det skal være slik her inne at man må signere med nick for å si noe pent om noen, ellers så blir personen man snakker om mistenkt for å drive "egenreklame"

Er dere slik på privaten også?

Skrevet

Har sveivet innom, men jeg og Camilla har svæææært lite til felles og jeg fattet ikke den store interessen for skribleriene hennes.

Skrevet

Mulig det, men virker bare litt for åpenbart at dette er egenreklame. Skjønner ikke hvorfor man skal være annonym når man forteller andre om en fin blogg?! ( Kan ikke du forklare?!!)

Nei, her velger jeg å høre på de andre, og har ingen videre planer om å gå inn på denne bloggen gitt.

Skrevet

Er innom støtt og stadig.

Skrevet

21:12 var forresten meg, glemte å ta av annonym knappen ;)

Skrevet

Man trenger ikke nødvendigvis å like innholdet for å syns at denne bloggen er god.

Hun er en flink blogger uansett, fordi hun vet hva hun holder på med. Faktisk. Det er i allefall min mening. :)

Hilsen HI

Skrevet

Det dukker opp reklame for denne bloggen her inne med jevne mellomrom, og alle innleggene er mistenkelig like. Kjedelig og intetsigende blogg, handler bare om eget liv og eget hus og de nye gardinene.

Skrevet

Å like inneholdet er hele essensen med å like, og følge, en blogg

Skrevet

Jeg er anonym rett og slett fordi jeg ønsker å være anonym. Det er tross alt et "anonymforum"

Har faktisk aldri opplevd å bli møtt med mistenksomhet for å si noe pent tidligere.

Skrevet

Hun har annonser på bloggen sin, og vil derfor ha flest mulige innom.

Legger ut egenreklame her, for folk blir nysgjerrige selv om kritikken ikke er god.

Skrevet

Hvorfor er denne bloggen god, om jeg tør spørre? Hun skriver i tillegg dårlig norsk. "Men det er pga jeg er en frysepinn". Typisk fjortisspråk. Man bruker ikke "på grunn av" i slike setninger. Man bruker "fordi", eller "det kommer av at", eller "det har sin årsak i at", osv.

Skrevet

Leser bloggen hver dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...