Gå til innhold

Skifter dere bleie på resturant eller kafe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En FB venninne av meg var på kafe der de skiftet bæsjebleie på et spedbarn ved nabobordet. Jeg har selv også oppleved dette. Er ikke dette meget spesielt og uhygenisk? Gjør dere det mens andre spiser på et offentlig spisested?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skifter på toalettet eller diskret nede i vogna om jeg må skifte bleie.

Å skifte på bordet og midt i restauranten / cafèen er bare ekkelt! Bæsj og mat har ingenting med hverandre å gjøre og man dør ikke av å ta hensyn til andre for selv om en syns at ens egen babys bæsj lukter jordbær så syns ikke alle andre det samme.

Skrevet

Man skifter ikke bæsjebleie på et sted der folk spiser, lite lite som man setter seg og driter under bordet. Å diskret skifte en tissebleie nede i vogna går muligens an, selv om jeg ikke ville ha gjort det selv. Slikt hører etter min mening hjemme på toalettet.

Skrevet

Hallo, nei! Har vært "offer" for dette også ombord i fly, ufyselig! Heldigvis sa flyverten fra. Noen småbarnsforeldre er helt hjernedøde når det gjelder å ta hensyn til omgivelsene.

Skrevet

Jeg skifter ikke i vogna midt i kafèen. Jeg tar vogna med ut i gangen eller noe. Og det skjer kun om gulvet på toalettet er skittent og om de ikke har stellebord.

20:53

Skrevet

Greit nok om det er en tissebleie du skifter. Er det en bæsjebleie er det ufyselig uansett.

Skrevet

Man skifter da ikke bleie når andre spiser uansett om det er tiss eller bæsj. Å hva med bordet som kanskje andre ønsker å spise på etterpå nei det er brukt som stellebodt. Fy så ekkelt. Det å skifte i vogna på spisesteder syntes jeg heller ikke noe om. Da kan man vel kanskje trille ut på toalettet eller en koridor der andre ikke spiser? Ta hensyn! Det er jammen ikke rart forlk blir syke. Mattilsynet passer på at kjøkkenet er rent men bordene blir brukt som stellebord.

Skrevet

Bæsj og tiss hører hjemme på do. alternativt ei tissebleie nedi vogna utenfor toalettet, om det ikke er egnede skifteforhold inne på do.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...