Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 jeg lurer på om øl og alkohol kan tynne ut blodet?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 Det er en lang medisinsk utredning å forklare dette skikkelig og det gidder jeg ikke når jeg ikke vet hvorfor du spør og hva som er problemstillingen. Ved et normalt alkoholkonsum, vil ikke blodets viskositet påvirkes.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #7 Skrevet 13. januar 2011 men kjære deg .trenger jeg ut med hele historien for at du skal kunne svare? det eneste jeg lurte på er om øl kan tynne ut blodet litt? og du sier nei men andre ja:) heeh hm,.....hva skal man tru? noen leger her?? hi
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #8 Skrevet 13. januar 2011 Nei, jeg er ikke lege, men jeg jobber for 3 stykker. Det jeg vet er at våre Marevan-pasienter må passe på alkoholinntaket. Google?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #9 Skrevet 13. januar 2011 akkurat googlet og ja alkohol kan fortynne ut blodet hi
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #10 Skrevet 13. januar 2011 Alokohol kan tynne ut blodet ja. Hilsen lege under utdanning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå