Gå til innhold

noen som vet hva dette progammet hette/heter ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er to katter, en svart og en rosa mener jeg det var. det var på tidlig åttitallet mener jeg. kattene freste, mjauet og klorte liksom mot hverandre og mot "seerne" (mot skjermen) og sang mjauesang....

miiiihihihiihiiiiiiiiiiiiijauuuuuuuu..

noen som husker hva programmet hette og når det var. har lett på nettet men finner ikke noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av en eller grunn kommer navnet Vibeke Sæther opp i mitt hode...

Skrevet

Er det ikke bare en sang da? En slags operaduett-mjaue-sang mellom to puser. Sikkert et innslag som ble sendt noen ganger, men kan ikke huske at det var et eget program. Husker jo sangen, vanskelig å gjengi den her da. He he.

Skrevet

Den heter Duetto buffo di due gatti , eller katteduetten på norsk

Skrevet

helt topp takk skal dere ha . skal sjekke opp mere enn jeg ha gjort, men finner ikke helt tittelen på netter her da men...hmm må sjekke mer.

det var ikke en serie nei, men mer som et innslag ja. husker jeg ble liiiivredd de kattene da jeg var liten hehe. var vel mellom 3-6 år ca heh.

e det flere tips så er det knall :)

hi

Skrevet

katteduetten ja dte kan det nok være ! :)

men det var ikke de to som sang men to andre. de sang liksom mot seerne i "skjermen" elelr lyttere om en kaller det det :P

mener på at kattene var rosa og en svart...og at de var nærbilda under hele sangen omtrent..

hi

Skrevet

Atte-katte-noa mener jeg.....

Skrevet

Husker også det innslaget, var fascinert jeg også :-) Ikke atte katte noa, det er for nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...