Gå til innhold

Er det normalt at ei på 24 år..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har helt nytt hus, relativt ny bil, 2 unger i barnehage og kan gå hjemme? eller høres det ut som denne er bortskjemt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 26 og har alt dette + en bil til....og er langt fra bortskjemt!

Skrevet

Syns det høres litt trist ut at ei ung jente på bare 24 år bruker dagene sine til å gå hjemme. Unge jenter kan så mye mer og burde gjøre så mye mer. De burde være ute i verden for å vise frem alt de kan og har lært.

Skrevet

Hvorfor er du så opptatt av dette, HI? Misunnelig? Ikke? Ja, hvorfor bry seg da? Kanskje det passer for henne akkurat nå.

Skrevet

Eller kanskje HI snakker om seg selv?

Jeg hadde hus, bil OG jobb når jeg var 18, barn når jeg var 19.

Når jeg var 24 hadde jeg 2 barn, hus fra 2005, bil fra samme år (dette var i 2007). Men jeg hadde jobb da...

Skrevet

Høres dødskjedelig ut..

Skrevet

Kan gå hjemme? Hva er poenget med det? Hadde ungene vært hjemme også kunne jeg forstått det. Nå lever du/hun et bortkastet liv.

Skrevet

Det er vel ikke helt vanlig at ei på 24 år har det på denne måten. Men det er jo bra for henne dersom det er slik hun vil ha det:)

Skrevet

Jeg er 28 og har, og er heller ikke bortsjemt!

Skrevet

Et bortkastet liv?

Å, jeg skulle ønske jeg "bare" kunne gå hjemme. Da kunne ungene hatt korte dager i barnehagen, eventuelt hatt dem hjemme noen dager, jeg kunne ha trent på dagtid, tatt på meg frivillighetsarbeid + masse mer. Jeg hadde definitivt ikke følt at jeg hadde kastet bort livet!

Skrevet

Bortskjemt? Nei, men det høres ut som ei som ikke bor i en storby, men som bor i en billig kommune.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...