Gå til innhold

Nespresso kaffemaskin,- dere som har:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på en. Elsker kaffe, men enten Americano m litt melk, espresso med litt melk eller capuccino.

Må ha en som kan steame melk.

Kan Nespresso maskinen trakte en Americano, eller trakter den kun espresso,-plain?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke en americano en espresso med mer vann i?

Det kan den fint lage

Jeg kjører igjennom en kapsel med espresso, også en(eller 2) med bare vann.

Jeg har Citiz&Milk. Den har melkesteamer på.

Er super fornøyd, og anbefaler den på det sterkeste.

Får så mye skryt for den gode kaffeen som kommer ut av den maskinen..:o)

Skrevet

Så flott, akkurat det jeg trenger. Husker du hvor mye du betalte, og navnet på maskinen?

Skrevet

Min heter Nespresso Citiz&Milk.

Kjøpte den på nettsidene deres, for det var før den kom i butikkene.

Kosta 2499,-, men så sendte jeg inn en sånn fordelsgreie og fikk tilbakebetalt 500,-, så da kom den jo egentlig bare på 1999,- :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...