Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 hva kan det komme av?? har tygget en del isbiter i det siste og fikk plutselig litt vondt på ene siden på tungen, oppdaget at det var noe som minnet om en liten kvise der..og så plutselig er det nå vondt flere steder på tungen...der er det også små kviser (ser det ut som hvertfall) noen andre som har opplevd noe lignende?? er ganske ubehagelig.. =(
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Kviser???????. Er vel helst blemmer.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 godt mulig, men de ligner på mini-kviser... men høres jo selvfølgelig mer logisk ut med blemmer... *rødme* men kan det da komme av å tygge på isbiter??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå