jordbærsjokolade Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Har så lyst på marengs n så har jeg selvfølgelig ikke bakepapir. Kan jeg ha bittelitt olje på stekebrettet? Gjør ikke noe om det ikke ser fint ut, er bare til meg:)
blond Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Ja, det kan du, men jeg ville heller smurt matpakkepapir, hvis du har.
* 5 om dagen * Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 mulig du er ferdig nå, men du kan smøre smør på plata og drysse mel over...da blir det ikke fettete under marengsen...og heller ikke noe smak fra smøret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå