Gå til innhold

Ønsker meg en dildo/vibrator

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid ønsket å prøve "The Rabbit", helt siden jeg hørte hvor fantastisk den er.

Den er visst en av de aller beste og den vil jeg veldig gjerne prøve ut!

Er det noen av dere som har erfaringer med denne??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den og den er definitivt en vinner hos meg. Verdt hver en krone.

Skrevet

Jeg har prøvd en del dildoer og vibratorer.

Jeg syns ikke rabbiten er det helt store i forhold til alt det andre som finnes.

Det kommer jo selvfølgelig helt an på hva du selv liker så jeg kan bare svare for min egen del.

Men visst jeg skal anbefale noe så ville jeg heller kjøpt meg et egg og en g-stav. Da har du flere muligheter som du kan variere med. Enten bruke de hver for seg eller samtidig som jeg helst foretrekker:-)

Visst du virkelig sliter med å få orgasme så er vel MX Fighter bankers men her må du være veldig obs på avhengighet og at du etter lang tids bruk med denne kan oppleve å slite med å få orgasme på andre måter da den er så sterk.

Skrevet

Signerer 18:28 MX Fighter er bare helt sinnsyk, kommer du ikke med den kommer du aldri.

Lykke til med valget :-)

Skrevet

Anbefaler Aqua Silk hos Kondomeriet ;)

Jeg har prøvd MYE, og går alltid tilbake til dette forholdsvis billige alternativet. Det er best.

Dette er et vibrerende egg, som brukes på klitoris. Kan brukes i dusjen, da det er vanntett.

En kan i tillegg ha en enkel dildo med batterier. Dette er supert :)

Jeg er singel, og har sex alene også ;) hehehe....

Skrevet

Jeg har mr. Rabbit og er storfornøyd=)

var litt skeptisk til og begynne med. Trodde ikke den var så bra som den faktisk er! Jeg anbefaler den på det sterkeste. Ikke gå glipp av den;)

Skrevet

Mr Rabbitt er helt ok men jeg liker mye bedre Magic Massager.

Synes den er er helt fantastisk

Men smaken er som baken :-)

• 1 år senere...
Skrevet

Mr rabbit er en helt ordinær rabbitvibrator, som gjør jobben ganske bra. Det finnes en som heter extended butterfly. Se info om den her : http://www.kosetid.no/index.php?main_page=product_info&cPath=103_104&products_id=223

Denne er den beste vibratoren jeg noensinne har prøvd. Den har vanvittig med kraft og en "sommerfugl" istedet fro den vanlige "rabbiten" som stimulerer klitoris. Enorm forskjell. Alle anbefalinger fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...