Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 min pike på 8 mnd drikker bare 300 ml melk i døgnet...pluss ca 50 ml vann...hun får grøt to ganger daglig, middag og brødskive:) Får hun nok veske?:S
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 ja hun tisser bra egentlig, ikke voldsomt,men vil tro det er nok...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 Da tror jeg ikke jeg hadde bekymra meg mer over det, men tatt det opp på kontroll, hvis det ikke er lenge til.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 er en mnd til kontroll....det er jo vann og melkepulver da i grøten, vet ikke om det teller?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #7 Skrevet 13. januar 2011 Jeg ammer da, så har jo ikke sååå peling på om de trenger vann utenom mme. Pleier å tilby babyen min vann sånn utenom i tilfelle han er tørst. av og til drikker han, av og til ikke. Har egentlig ikke peiling på hvor mye han drikker. Men han er fornøyd, og har nok av tissebleier, så tenker ikke mer på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå