Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Problemet mitt er at jeg er håpløst forelsket i en mann jeg ikke kan få noe liv med, siden jeg er gift og har to barn. Likevel så elsker jeg han over alt, og føler ikke noe slikt for mannen min i det hele tatt. Vi kommer derfor sikkert til å ha et forhold, sannsynligvis i flere år. Jeg har kjempelyst til også å f.eks. dra på korte ferier(2-3-4 dager) med ham en gang i året, eller annethvert år. Er det noen som har opplevd noe sånt? Vet jo at det er umoralsk og grusomt ifølge de fleste her, men det er vel bedre enn å skille meg og splitte en familie. Lurer bare på hvordan det skal gå an å komme fra noen få dager hvert år for å være sammen med han jeg elsker. Er det egentlig noe verre enn de som drar på "jentetur" eller "guttetur" iblant?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Vet ikke hva du mener med "jentetur", men mine jenteturer dreier seg om shopping, fyll og venninnetid, og må kunne karakteriseres som langt mer akseptable i forhold til det å være gift enn en reise med elskeren...? Jeg tror veldig få klarer å leve på to planeter på en gang over tid. Du får droppe elskeren av hensyn til familien din, eller skille deg fra mannen din og starte et nytt liv sammen med dine barn og eventuelt elskeren hvis han fortsatt vil ha deg når spenningsmomentet er dødt. Orker ikke dømme deg, det finnes for mange skjebner + årsaker til ting, men du bør rydde opp snarest for å slippe å bli gal samt at du oppfører deg veldig dårlig overfor barna dine og en mann som har satset på deg kanskje på tross av at også han ser at verden der ute har mange spennende muligheter.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Enig med 17:33. Rydd opp i tankene dine og bli ferdig med den delen av livet ditt du velger bort. Du bedrar alle ved å gjøre det du skriver ovenfor. Skill deg fra mannen din dersom vet at du ikke kommer til å ha så sterke følelser for ham, eller dropp den nye hvis du ikke vil skade barna og ektefellen. Ikke ødelegg livene til mange mennesker ved å holde ting skjult, du vil bare tape på det. Ang. det å dra på venninetur vs å dra på tur med elskeren, er hovedforskjellen at du ikke drar på venninetur for å bevist bedra mannen din.. Gjør det rette, ikke lyv deg opp i stry.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 HI her. Takk for svar begge to. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være skadelig for barna og mannen min at jeg møter han jeg elsker 1-2 ganger i året. Det må da vel være bedre for barna enn at de vokser opp med skilte foreldre. Barna kommer jo ikke til å f å vite om dette engang. Jeg møter han andre for å klare å leve noenlunde normalt i hverdagen, jeg tror at om jeg sluttet å møte han og fikk depresjoner pga. det, ville det i alle fall vært skadelig overfor barna.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 Du kan jo spørre mannen din om det er greit for han om du møter elskeren din og reiser på "kjærlighets" tur med han. Tviler på om gubben din syns at det er greit. Dessuten så bør det være opp til din mann og bedømme om det er ok for han og bli bedratt noen ganger i året for og "holde familien samlet". Syns han ikke det så bør han få muligheten til og finne seg en dame som er villig til og være trofast mot han...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 R u for real?! Ingen med vettet i behold kan mene at dette er ok oppførsel?! På et eller annen tidspunkt vil du bli avslørt, jo senere jo verre.... For et par år tilbake ble det kjent for hele offentligheten at mor til en bekjent av meg hadde hatt et forhold over lengre tid.... verken han eller hans søsken har kontakt med henne i dag for å si det sånn.... det er ikke bare mannen din du bedrar, men hele familien.....
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #7 Skrevet 14. januar 2011 Nei, du skader ingen så lenge ingen andre vet om det. Men hva med mannen din? Lever han i troa på at alt er ok mellom dere? Det synes jeg i såfall er dårlig gjort, svært egoistisk av deg. Da burde du heller skille deg, så mannen din også får sjans til å finne lykken på ny. Regner med det er en ok mann, siden du i utgangspunktet planlegger å fortsette samlivet med han?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #8 Skrevet 14. januar 2011 Hva om du blir gravid, og ikke vet om det er mann eller elsker som er far? Hva om elskeren ikke synes det er så greit å bli holdt på gress av et gift kvinnfolk? Du har jo familien din når du ikke er sammen med ham, synes han det er greit å ikke ha seg med andre? (Hvis ikke han er gift også da...) Hvis han "puler rundt" når han ikke er med deg, hva om du smitter mannen med ett eller annet? Sorry, men jeg synes sånn oppførsel er jævlig råtten, og det hjelper ikke om du liksom gjør det for å ikke bli deppa, og at du nærmest gjør det av hensyn til unga dine...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #9 Skrevet 14. januar 2011 Ja, selv om det ikke kommer ut på annen måte, er det stor sannsynlighet for at elskeren din vil ta en telefon til mannen din etterhvert.. Menn flest lar seg vel ikke behandle som ei tøydukke (i motsetning til mange kvinner som sitter pent og venter på sine elskere i 15 år eller lignende).
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #10 Skrevet 14. januar 2011 Eneste du oppnår med dette er å holde liv i forelskelsen. Slutt å ha noe med denne mannen å gjøre! Du er gift og har barn! Ta deg sammen! Sett inn alt du har av krefter og kreativitet for å få de riktige følelsene for mannen din igjen. Man kan ikke forvente å være forelsket resten av livet. Det er helt normalt å få følelser for andre, men enhver med respekt for seg selv, barna og mannen sin gjør det som må gjøres for å ikke dyrke de følelsene.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #11 Skrevet 14. januar 2011 Skjønner ikke hvorfor man skal unngå det som er vidunderlig og magisk, vi har tross alt bare et liv. Mannen min er en veldig god far og et godt menneske, men jeg elsker ham ikke. Om han vil ha noen andre etterhvert, hadde det ikke gjort noe for meg. Synes det er drøyt som noen her sier at jeg bedrar barna mine ved å ha et forhold til en annen mann. Det har da virkelig ingenting å gjøre med kjærligheten jeg har til barna.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #12 Skrevet 14. januar 2011 Selvfølgelig skal du nyte tiden med mannen du elsker. Er ikke noe verre det enn at mannen din nyter tid med sin elskerinne når du aner fred og ingen fare. Sex er tross alt bedre med alle andre enn den man er sammen/gift med Helt normalt det du driver med. Lykke til med livet ditt, utroskapen din, fornektelsen, sviket ovenfor både mann og banr, og ikke minst deg selv. Hva driver elskeren din med de andre 360 dagene i året da?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #13 Skrevet 14. januar 2011 Du er i kuktåka og ser ikke ting klart.
Tante Blås Squaw Skrevet 14. januar 2011 #14 Skrevet 14. januar 2011 Jeg er nysgjerrig på hvorfor du ikke bare kan gå fra mannen din? Da vil jo han også få sjansen til å oppleve kjærlighet.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #15 Skrevet 14. januar 2011 SÅ det å reise på jentetur/guttetur er for deg ensbetydende med å være utro? Stakkars deg for et skakkjørt syn på forhold du har i utgangspunktet. Ikke rart du kan få slike idiotiske ting for deg når du har det utgangspunktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå