Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 skal skrive brev til arbeidsgiver angående permisjon(ulønnet), hvordan skal jeg skrive det?Er forferdelig dårlig på slike ting...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 bare gjør det lett som mulig, er jo bare sjefen som skal ha det...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Jeg ønsker herved å søke om ulønnet permisjon etter min foreldrepermisjon fra dato.. til dato... mvh.. Det enkle er ofte det beste..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 enn om man ikke vet når man kan begynne?Har ikke barnehageplass til barnet enda, alt er opptatt:(
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 Vi har ferdige skjema for slikt. Men er vel bare å skrive et vanlig formelt brev. Avsender Mottaker sted og dato Overskrift: søker om ulønnet permisjon Jeg søker med dette om ulønnet permisjon for å være hjemme med mitt xx gamle barn fra dato til dato. MVH navnet ditt pluss signatur Vær obs på at du må søke om ulønnet permisjon 3 mnd før, samme regler som svangerskapspermisjon. Du må skrive hvor lenge du skal ha permisjon (så lenge du ikke har en veldig snill sjef da)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 takk:) kan ikke skrive noe dato da jeg ikke vet når hun får bhg plass...:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå