Kitti:) Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Kjenner på meg at det ikke har klaffet for oss denne mnd heller og er nå ganske oppgitt. Har funnet ut at jeg må gi meg på bim siden. Jeg tror det bare gjør det verre for meg.Jeg klarer ikke lenger lese om alle andre som får det til å klaffe. Ikke misforstå, kjempe glad på deres vegne som har klart det men har hått ett håp om å få nr 2 i 19 mnd og det blir verre og verre å takle for hver mnd. Er kommet dit at jeg vurderer å slå meg til ro med at vi bare har en. Når ikke pergo hjelper oss tenker jeg at neste skritt er mye tyngre, sprøyter-hormokurerer i fleng og evnt ivf. Det tror jeg ikke at jeg orker. Da er jo hvertfall skuffelsene store. Jeg brukte 18 mnd på første mann og vært sikker på at det ikke kunne ta lengre tid enn det, men det ser det så absolutt ut som det gjør. Tante rød er rett rundt hjørnet. Og hun er ikke velkommen. Uff ble litt langt og teit dette men men godt å få det ut!! Jeg takker for meg og ønsker dere lykke til alle sammen!!!!!
andreita med 2 prinsesser Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Hei Vel, synd at du melder deg ut, men kanskje du trenger og konsentrere deg om andre ting og få tingene litt på avstand, en hobby kanskje,? Jeg har begynt på treningstudio og føler at det hjelper og få tankene over på andre ting Lykke til
Venternummertre <3 Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Ta deg en god pause herfra og tenk på helt andre ting! Vet det er lett å si, men innimellom hjelper det å gi litt f''', så kan det jo hende at det klaffer når dere minst venter det? En kan jo bli helt hekta på denne siden, og det er helt typisk: når en prøver å bli gravid leser en om alle det har klaffet for, og når en har blitt gravid leser en om alle som mister... Til å bli tullete av! :-) Ønsker deg lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå