Gå til innhold

skal far betale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har to barn fra før, en i oslo og en her. Han betaler 3000 til hver mor i barnebidrag.

Nå har mor satt opp barnet til å mase på far om å betale PC Til 3000 kr(han går ikke på skolen enda...).

Vi har veldig dårlig råd for tiden(må grave i fryserne etter middag...:( ) pga en ulykke, og nå mener moren at han har med å betale PC sammen med henne...

Har hun rett å kreve det?Han har kjøpt barnet alt mulig av dyre ting og alt havner i Oslo og man ser det aldri mere igjen....men vi mener at siden han betaler så mye barnebidrag så skal ikke han være nødt å kjøpe PC sammen med moren...

hva er rett??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det skal han ikke.

Han går ikke engang på skolen, og har ikke bruk for en pc.

Det de skal dele på er vel utgifter til konfirmasjon, tannregulering og slike nødvendigheter. En pc til en som ikke går på skolen er ikke en nødvendighet

Skrevet

Helt enig med første anonym. Hadde hun enda spurt for en mnd siden, så de kunne spleisa på julegave (ikke sikkert jeg hadde gått med på det da). Men å spørre om 3000 kr rett etter jul? Når veldig mange har nok med regninger og annet etter jula? Dama prøver seg, og det er jo lov, men håper far sier nei...

Skrevet

Takk, det mener altså vi også. Håper ikke jeg fremstår som en knipen stemor altså, barna hans og vårt barn får akkurat like mye i verdier...og kjærlighet :)Men jeg synes det er unødvendig, særlig når man ikke har råd å bruke mere enn 200-300 kr uka i daglivarer...:( tøffe tider...hadde blitt en megasmell for oss...

Skrevet

ja, vi har evig nok med regniner..hele lønninga mi går til bare regninger denne måneden..:(

Skrevet

nei det skal han ikke mener jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...