Gå til innhold

Noen som blir med på ski?

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Drar om et par-tre timer, tilbyr kakao og Bones på sofa etterpå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, det hørtes nyyydelig ut! Jeg tar med skiver med brunost :-) Håper bare ikke gubben tok med skia i sin iver da han flyttet "ting vi ikke trenger" til nyboden i går...

Ellers var jeg på 80-talls-stæsj-jakt i går. Det gikk over all forventing og var kjempegøy! Jeg begynner å bli helgeklar.

Gjest sug lut
Skrevet

Tøft! "Ting vi ikke trenger" er dessverre en skummel kategori med mange tolkningsmuligheter...

Hva blir antrekket da? '

Skrevet

Spørs om jeg må sjekke hvordan det ble tolket ja...

Veldig fornøyd med antrekket altså, eller i allefall bare jeg får sydd Jakken :-)

- kjole fra fretex, sort med drapert korsettliv og kappeskjørt

- ankelstøvletter fra fretex med rosa blondesokker i

- Jakken lages av en avlagt sort selskapskjolejakke med korekt snitt (skulderputer og det hele). Leopardskjerf til kanting er funnet frem fra glemselen og gullstoff er kjøt for trekant på ryggen.

- hvite blondevanter

- sorte plastøredobber

- masse "lærremmer" noen med sølvherter på

- langt sølvkjede, langt gullkjede, langt sort perlekjede og et litt kortere lærsmykke med strassbelagt hjerteannheng

- sort tyllaktig skjerf til å knytte i diger sløyfe i håret (som skal krølles, tupperes og sprayes, det blir hårets lykkedag!)

- rød leppestift

:-)

Skrevet

he, he, ja føler jeg har greid å holde meg innenfor ånden. Gjett om jeg var fornøyd med kjolefunnet, den bare hang og ventet på meg altså, til den nette sum av kr 79!

Skrevet

Jeg! Bare at jeg må skippe ski og heller komme på afterski. FAU-møte i kveld.

Skrevet

Du blir nudelig. :)) Jeg savner sokker med blondekant. Nå fikk jeg lyst til å sy.

Skrevet

Trenger ikke sy sokker med blondekant, det har de hos Bikbok!

:-)

Skrevet

...må løpe, gubben har middagen klar :-) Hvis jeg har ski, må jeg smøre med blått eller rødt?...

Skrevet

Ååå, jeg vill være med! Hadde jeg ikke vært syk med mulig lungebetennelse nr 2...

Skrevet

Om dere trenger en baktropp med tvilsomme skiferdigheter stiller jeg gladelig om der finns kakao i sekken. :-)

Gjest sug lut
Skrevet

Blått, blått, lekkert blått og nysnø...

Gjest sug lut
Skrevet

Hvis du sørger for at kakaoen er i DIN sekk slipper du garantert å gå alene..

Skrevet

Hvis du mener at jeg skal ligge i pulken, så må dere spenne firspann tenker jeg. Nesten 58 kilo svenske er ikke bare bare å trekke opp bakkene i Nordmarka. Men dere blir godt trent av det da. Kan jeg drikke kakao mens dere trekker meg?

Gjest sug lut
Skrevet

Selvsagt. Og siden jeg kjennes ut som jeg veier det dobbelte av deg så regner jeg med å trekke deg alene, bare ved å lene meg framover i pulk-selen. Det kalles inkluderende ski-liv.

Skrevet

Hehe:)

Åååå, det høres helt fantastisk ut! Tenk å ligge godt nedbeddet i en pulk og småsove mens trærna suser forbi... Jeg regner med at du går fort nok til at trærna suser forbi?

Skrevet

Noen ligger i pulk, noen henger etter. Er kjempeglad dere er inkluderende. :-)

Skrevet

Blått er flått... og hvis du drar pulken luten så kan jeg løpe litt i mellom med kakao'n - Alle skal få!

Og jepp, jeg har ski. Det viser seg faktisk at gubben hadde rydda ut av feil bod! Er det mulig? Han tok den som jeg allerede hadde rydda - så dvs at fra den har nå alt forsvunnet (nesten), også det som jeg hadde sortert som ting vi trenger i flytte-mellom-perioden og ting som skal kastes. Så jeg trenger å løpe litt på ski for ikke å denge gubben...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...