Gå til innhold

Exer til besvær..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååh, jeg er så lei av min samboers ex. Det er tre år siden det ble slutt mellom dem, vi har vært sammen i et år. De to første årene etter at det ble slutt har det vært stille mellom dem, men etter at jeg kom inn i bildet, har hun begynt å henge i beina på ham igjen. Jeg blir gal.

Hun sender meldinger, mail, prøver å chatte med ham and so on. Hun legger seg sånn etter han at det er til å bli kvalm av. Det er snakk om upassende bilder, meldinger med seksuelt innhold og direkte mobbing av meg(hun har aldri møtt meg, men det stopper henne ikke fra å finne nye stygge ting å di om meg). Hun kommer plutselig på ting hun "glemte" i huset hans for tre år siden, som hun aldri har nevnt før nå. Grunner til å se ham, som virker helt blåst, og ikke minst går hun på konserter o.l fordi hun tror han er der(Hun løper bort til vennene hans som er tilstde og spør etter han, vel, har tredjegrads forhør). Når han er der, og hun ser meg med ham, forsvinner hun hvorpå hun "terroriserer" med meldinger de neste dagene, om hvordan jeg er kledd, håret mitt, hvilken øl jeg drikker osv. Direkte mobbing.

Det skal nevnes at det ble slutt mellom dem fordi hun var utro, og behandla ham direkte dårlig. Hun har idag ny samboer, forøvrig han hun inledet et forhold til mens hun var sammen med min samboer.

Han responderer som regel ikke på det hun skriver og gjør, når han responderer er det somregel srakastisk eller "flatt" - men hun gir seg ikke. Jeg skulle ønske hun tok hintet, eller at han kunne si mer direkte ifra at dette er uakseptabelt. Jeg vet at det ikke er i hans natur å være konfrontativ eller å skape konfliker o.l, så jeg har egentlig ikke forlangt dette av ham da jeg vet at han kommer til å bli kjempestressa av det og det vil jeg ikke - han egger jo tross alt ikke opp til dette her heller. Han er helt åpen med all kommunikasjon, jeg får se meldinger og han har ingen problem med å dele face o.l, så jeg føler jeg vet hva som foregår, og er ikke redd han skal "gjøre noe" - hele greia irriterer meg bare grenseløst. Makan til fitte.

Noen ganger frister det å vise hennes nye kjæreste hva hun driver med, men jeg føler på en måte at det ikke er "min jobb" å gjøre han klar over hennes tilnærmelser. Men, gud, det frister...

Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun kommer nok til å møte seg selv i døra en dag!

Tror foresten jeg ville sagt fra til typen henne!!! hadde ikke godtatt dette fra min samboers eks.

Skrevet

Skjønner at det er irriterende, men stakkars dame, det er jo skikkelig synd på henne, for en patetisk og barnslig oppførsel. At hun har behov for å rakke ned på deg tyder på et ekstremt dårlig selvbilde.

Mannen din er kanskje hennes store kjærlighet, hvem vet? Lett å angre seg når det er for sent...

Skrevet

Det frister så veldig å si fra til kjæresten hennes, men føler på en måte at jeg da synker ned på hennes nivå - og jeg ville helt ærlig talt heller spist nabokatta enn å sidestilles med henne. Skulle ønske det fantes en måte å få slutt på det, uten at JEG er den som skal føle meg som en drittsekk.

Skrevet

Jeg synes du er kjempe flink! Hev deg over henne og ikke fall ned på hennes nivå! Så lenge mannen din er åpen og forteller deg om meldinger etc kan du føle deg helt trygg.

Jeg ville nok benyttet en passende anledning når du traff henne "face to face" og kommentere en av de "upassende" meldingene hun har sendt, slik at hun skjønner at din samboer og kjæreste forteller deg om dette!

Jeg har en eks sambo som var utro mot meg - og mulig jeg var hans livs kjærlighet, han skjønte det bare ikke den gangen.... Han fortalte meg ikke om dette før noen uker før resultatet av utroskapet kom til verden! Tvillinger.... Det ble slutt mellom oss, men han lot meg ikke i fred fordet. Det har vært slutt mellom oss i over 10 år nå, jeg er vel etablert og over han, men fortsatt kan han ringe og sende meldinger. Spesielt i fylla! Det har vært total ignorering i fra min side, og nå er det lenge lenge siden jeg har hørt fra han..

Har kjæresten din prøvd å ignorere henne fullstendig - hva skjer da?

Skrevet

Han har ignorert henne totalt over noen uker, men hun blir bare værre og det eskalerer, hun blir mer og mer ufin og kritikken mot meg styggere. før hun finner det for godt å sippe av en eller annen absurd grunn hvor han er den eneste hun kan snakke med,

Det virker ikke som om hun vil "ha ham tilbake" på noen måte, men vil bare ikke at jeg skal ha ham heller. Hun har flyttet herfra, og startet et liv noen timer bortenfor-men klarer ennå ikke bare la oss være. Det virker nesten som om det bare er på pur faen. Hun virker på meg som direkte ondsinnet.

Skrevet

om hun sender bilder av seg selv til samboeren din tar du og får tak i nr til typen hennes og sender de i retur til han med et lite at dette driver dama de og sende til xen sin, som nå er min kjærest.

Skrevet

De bildene sletta vi ganske pronto, æresord! måtte isåfall blitt meldingslogg o.l, men det sitter så dypt inne og skulle legge meg opp i andres forhold, Jeg vil ikke blande meg inn i deres, jeg vil bare ha henne ut av vårt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...