Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Noen som har det, eller har en partner som har det?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 jeg kjenner ei som har det... Hva tenkte du på?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 ja, vet ganske mye om det. Har du fått barn, elller planlegger du å få? Er det du som har CMT?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 Planlegger å få... Det er mannen min som har CMT...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 Står jo det meste her. http://nhi.no/sykdommer/hjerne-nervesystem/arvelige-og-medfodte-tilstander/charcot-marie-tooth-sykdom-15007.html
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #7 Skrevet 13. januar 2011 Oki... det er jo endel forskjellige typer av CMT. Hvordan type har han? Min venninne som har det fikk en gutt for 1 år siden, og i hennes tilfelle var det 50 % sjanse for at gutten vil få det. Så det er klart det må overveies nøye. Men min venninne føler ikke det er verdens ende om barnet hennes skulle få sykdommen da hun har et godt liv på tross av smerter osv. Hvordan og hvor hardt er mannen din rammet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå