1+1 ble 5 Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 så meg selv i speilet i går og oppdaget plutselig hvorfor noen av buksene var blitt så ubehagelig å ha på når jeg sitter... magen har jo sunket... husker ikke når dette skjedde med første mann, men mener å erindre at det ikke skjedde så tidlig?? noen som vet når det er vanlig at den synker ?
enda en Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Vet ikke om magen har sunket, men SF målet har flatet ut. Om det bare er tilfeldig, vet jeg ikke. Blir spennende å se på neste kontroll om en måned.
Mama88 Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 36 uker her, og magen har IKKE sunket.. Men hodet har festet seg Så det e nok veldig individuelt
1+1 ble 5 Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2011 takk for svar=) ble litt paff for trodde det var litt tidlig...men så kom jeg jo på at jeg ikke visste helt når det var normalt... jaja... han ligger nå og sparker og strekker seg høyt oppe i magen samtidig som hodet og armene styrer på lavt nede i magen, så mulig det blir en lang laban dette her...hehe
♥Mammatil3små♥ Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 Min har visst det... hehe:) Er i uke 32 (31+3)... Jeg har ikke merket det selv, men jordmoren sa det når jeg var på kontroll... Vet ikke helt når det er vanlig egentlig.... Trodde det var sånn 3-4 uker før fødselen, men kan`tydeligvis være tidligere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå