Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Jeg har smakt splenda, å syns det smakte dritt.. Er sukrin det samme greiene?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 har ikke smakt splenda, men sukrin er et veldig fint alternativ til sukker.. Er kornete som sukker, smaker søtt uten å overdrive, og det er ikke så værst likt på smak. helt det samme er det ikke, men det beste alternativ jeg har funnet hvertfall.. også kan man gi det til ungene også, er ikke avførende, man slipper all luft i magen og det er ikke skadelig for tennene..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 Splenda ja, det smaker skikkelig ekkelt =S Husker jeg fikk en veldig vond ettersmak. Kanskje jeg skal prøve sukrin da, for jeg sliter veldig med luft i magen av sukker og slike ting. Kan brukes til alt som vanlig sukker det da? Takk for svar! HI
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 det gjør småkaker litt mer smulete, men ellers erstatter jeg alt sukker med sukrin, og det går helt fint:-)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 Takk for svar! Da skal jeg prøve det ) Supert da om jeg kan søte grøten, te og alt med dette i stede for vanlig sukker!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #7 Skrevet 13. januar 2011 Hei...hvor får man kjøpt Sukrin ? De har det ikke i butikkene rundt der jeg bor...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #8 Skrevet 13. januar 2011 Noen helsekostbutikker har det(hatt det). Men har ikke sett det på en stund så vet ikke om myndighetene har satt en stopper for det også, sånn som med Stevia.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #9 Skrevet 13. januar 2011 Er det noe galt med dette også? Jeg fant det i hvertfall i helsekostbutikken life i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå