Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Er det noen som kan anbefale en gynekolog i Oslo? Har noen erfaringer og/eller kontaktinfo til følgende gynekologer: Torun Clausen, Anne Stensløkken og Unni Larsen? Ønsker gjerne også å høre hva slags erfaringer dere har med kobber- og hormonspiral. Har ennå ikke bestemt meg hvilken prevensjon jeg skal velge. Er tobarnsmor, fullammer sønnen min på 3mnd og har ikke tenkt til å få flere barn. På forhånd takk for hjelpen!
Gjest ->>- Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Jeg liker Stensløkken. Kontaktinfoen står sikkert på balderklinikken.no Catarina Falck er et annet godt alternativ. Hormonspiral vil nok vanligvis anbefales foran kobberspiral, med mindre du har veldig problematiske reaksjoner på hormonell prevensjon generelt. Kobberspiral frarådes spesielt de som har store menstruasjonsblødninger og/eller -smerter. Om dere er sikre på at dere ikke skal ha flere barn, vil jo sterilisering (billigst og enklest hos mannlig part) være et alternativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå