Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Hjelp. Er gravid i uke 19 og fant ut i dag at samboeren min har kontaktet en jente han har flørtet med før vi ble sammen. Han har spurt om hun vil møte han i Bergen, han overnatter der en natt i uken pga jobb. Hva skal jeg gjøre?? Er knust, elsker han men nå ser fremtiden mørk ut:((
ConsuelaBananaHammock Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Har du snakket med han om dette? Eller vet han ikke at du vet han vil treffe henne?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Konfronter han! Ville ikke vært sammen med en drittsekk som er utro mens jeg gikk gravid. Mannesvin.. Da jeg var på overtid skrev min daværende samboer med ei jente, flørtet masse. Kom med komplimenter, seksuelle tilnærmelser osv. Synes nå DET var uakseptabelt.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 Det eneste du vet er at han har spurt om å møte henne. Kan være ulike forklainger på det. Sett deg ned med ham og ta en rolig prat og forklar ham hva du føler og mener om saken. Viser det seg at han er en drittsekk som ikke tar hensyn til deg da, så: kvitt deg med ham!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 Han er i Bergen nå og kommer ikke hjem før i morgen. Hun bor ikke i Bergen, regner med at planen var å treffes neste uke. Sendte han en melding at jeg vet at han skjuler noe for meg, og at vi må snakke sammen når han kommer hjem. Han prøver å ringe meg men jeg svarer ikke. Håper han sliter nå og har det jævlig, for det har jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 Vi må ha en samtale, men vet ikke om jeg kan stole mere på han. Han har brutt tiliten vi hadde, siden han reiser mye er jeg redd jeg kommer til å sitte hjemme å være redd for at han er utro.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #7 Skrevet 13. januar 2011 Han trenger jo ikke være utro fordi han skal møte noen han har flørtet med!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #8 Skrevet 13. januar 2011 Syns det er uakseptabelt uansett jeg at han avtaler å møte ei dame når han reiser mens han har dame. Jeg hadde iallefall klikket!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #9 Skrevet 13. januar 2011 når du sier a, må du si b. hvorfor tar du ikke tlf når han ringer? virker ikke som du bryr deg så mye om å gi han muligheten for å forklare seg, du har laget din egen konklusjon av denne saken. men har du snoket i hans ting, så er det kanskje ikke så moro å bli satt opp etter veggen.... nei, skjerp deg, og snakk med han...han er bare et menneske han også....
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #10 Skrevet 13. januar 2011 Om det å treffe en tidligere venn/flørt er utroskap, så tror jeg nok vi har et problem her hjemme hos oss. Her har både jeg og han kontakt med gamle venner/flørter. Begge er også mye ute og reiser i jobb. Hadde vi reagert på at den andre traff gamle venner og lignende, så hadde vi ikke kunnet fått forholdet til å fungere. MEN den dagen han gir meg grunn til å bli sjalu (er utro) da er det rett på døra. Tror det kan være lurt av deg å snakke med han Er ikke sikkert det er annet enn en kaffe det er snakk om Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #11 Skrevet 14. januar 2011 Hvordan gikk det? Har du snakket med ham?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå