Gå til innhold

Nå har jeg vært på ordinær UL, og der ble jeg ikke overrasket! :o)


Forandringfryder ♂♂♂

Anbefalte innlegg

Inni magen bor en liten prins, og en ny lillebror!

Har hatt guttefølelse hele tiden, men må innrømme at jeg har vært litt redd for at jeg skulle bli skuffet om ikke jenta kom denne gangen.

MEEEN det ble jeg HELDIGVIS ikke! Virkelig, helt ærlig! :o)

Var bare så fantastisk å se den lille kroppen, så perfekt - med 5 fingre og 5 tær, 4 hjertekammer, hjerne, nyrer og urinblære.

Heeeelt perfekt! :o)

Termin ble flyttet fra 10 til 12 juni, så det blir kanskje en pinse-prins på oss!

 

Nå er det bare å finne frem alt det lyseblå fra loftet! Billig da, med 3 av samme kjønn. Selv om jeg nok skal sørge for en god del nyanskaffelser likevel! :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer:-)

Deilig å vite at alt står bra til der inne ikke sant:-)

Jeg venter også gutt. Har termin 20.06

Lykke til videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!!! Nydelig å få bekreftet at lille gullet er friskt og fint! Er jo det viktigste :)

 

Har ikke vært på UL, så vet ikke hva jeg får, men jeg tipper på en gutt :)

Har ingen fra før så det blir spennende og gøy. Samboer tipper også gutt :) og vi har kun guttenavn på navnelisten vår foreløpig..hihi..vet ikke hvorfor vi er så overbeviste om dette egentlig...bare en følelse vel ;) Jeg krysser fingre og bein og alt som er for at vi får et friskt lite barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi, jeg ble heller ikke overrasket over at jente nummer tre kommer hit. Spiller ingen rolle så lenge den lille er frisk og rask:-)

Vi hadde jo i utgangspunktet termin samtidig den 10.juni, men ser din ble flyttet til 12. Min ble flyttet til 4.juni.

Lykke til videre og gratulerer med guttespiren:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, du fikk inn en god ledelse der ja! :)

Gratulerer så mye med enda en prinsesse! Vi "sees" vel igjen her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutt nr 3 på vei!:) Så stas! Og så fantastisk å finne ut at alt er bra:) Blir en flott liten gutteflokk dere får, da.

 

Ul her ga heller ingen stor overraskelse ettersom jeg har hatt jentefølelse nå de siste ukene. Vært ganske forberedt på å få vite at vi venter gutt nr 3, men så hadde denne jentefølelsen tatt helt overhånd og det stemte! Så her blir sistemann ei jente! Allikevel er det kjemperart og uvant å "vite" at det er ei jente der inne... Terminen ble flyttet to dager, fra 15. til 17. juni, så spent på når ho finner på at ho vil komme;)

 

Tenk så heldige vi er, da, som i juni skal få treffe på knøttet vårt, og få bruke hele sommeren på å kose oss med familien og familieforøkelsen:) Gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...