Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Noen som er flink i rekning og vet hva en kan tene pr mnd, når jeg kun har overgangsstønad som inntekt og ikke skal over 246 000 kr pr år? (fri rettshjelp grensen) Ringte nav, fikk snakket med flere, men ingen klarte rekne på det.. Tusen takk.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Hvis overgangstønaden din er på maks så tror jeg du kan tjene opp til en 48 tusen før du mister eller får redusert overgangstønaden
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Takk for svar. 48 000 kr er iløpet av året sant? Kan en tene det på et halvt år også og så ikke tene mer dette året? Utenat OS reduseres? Og utenat det skjer forandringer? Men hvordan er det da om en får full jobb fra høsten av? Kan NAV gå tilbake og kreve eller blir OS redusert fra den mnd en tener mye? Og har det noe å si for fri rettshjelp om jeg går i full jobb fra høsten, visst rettsaken er på våren? Hvor mye kan jeg tene pr mnd om jeg reduserer OS i tillegg? Uff, mange vanskelige spørsmål her. Veldig takknemlig om noen har andre synspunkt. Skal ta kontakt igjen med nav og snakke med dem.. HI
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 alt går på årsinntekt, men du må melde fra når du ser at du overskrider inntektsgrensa. Når på året du tjener pengene har ingenting å si egentlig, men som sagt må du melde fra når du når inntektsgrensa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå