Gå til innhold

Cm. Har jeg veldig store mål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt her da, siden det med vekt er litt vanskelig, å ikke trenger å si så altfor mye..

Jeg er 74 cm. rundt midjen

95 cm. rundt hoftene

57 cm. rundt lårene (hater lårene mine!)

38 cm. rund legg og 28 cm. rundt armen.

Hvordan trene lårene best mulig? Jeg har nok muskler der fra før, men vil ha dem smalere/tynnere! Skulle gjerne tatt fettsuging på innsiden av lårene, men har ikke hørt så mye bra om slik operasjon. Men føler at det er dritvanskelig å trene innsiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på :) Dette er omtrent som mine mål, små forskjeller bare. Har nok litt smalere midje, men større lår og armer. Tok en fettprosent test for et par år siden, og den viste muskuløs overkropp og overvektig underkropp. Hehe.. vet jeg har litt stor rumpe og lår i forhold til resten, men fettet forsvinner jo aldri der fra!! Er 1,68 og 63 kg, så ikke der problemet ligger :P

Skrevet

Det er forskjell på hvordan vekta sitter ja, jeg er bare 164 og 72 kilo! =S Men skal ned i hvertfall til 64 kilo. Da syns jeg at jeg er passe. Rart hvordan vi kan ha nesten samme mål, men så mange kilo i forskjell..

Hvor kan jeg måle fettprosenten?

HI

Skrevet

Hei du! Vil ikke kommentere målene dine, det er så individuelt hvordan man tar seg ut totalt sett... Du er sikkert helt fin!

Du klarer dessverre ikke punkt-trene lårene dine til å bli tynnere (bare mer muskuløse) Du må rett og slett drive utholdenhetstrening for å miste fett. Bli bestevenn med løpeskoene dine med et samme, så er du der om noen måneder :-) Kombinasjonen ben-tening og forbrenning er det eneste som funker, og jogging/løping kombinerer disse på en knallgod måte. Langrenn og sykling/spinning er også veldig bra for slanke ben.

Skrevet

Jeg er 105 rundt hofter

88 i midjen og tror lårene er 57 (venstre)og 59,5(høyre)

Legger er superspinkle, passer IKKE til kraftige lår, og armene mine har jeg aldri målt:o)

Jeg er 77 kilo (mulig mer nå etter jul, men har IKKE tenkt og veie meg, for klæren sitter som før sånn ca:o) Hvorfor ødelegge den gleden) og 180 høy..Men altså et farlig stort midjemål.......80 er vel grensen for kvinner.....

Skrevet

Hvor måler dere hoftemålet? ved hoftebeina el rundt rumpa der jeg er bredest?

Skrevet

Jeg måler rundt hoftebena. Rundt rumpa blir vel rumpemålet :P

Ang. forbrenning og sånn, så er jeg en aktiv jogger til vanlig, dette har ikke hatt noe å si på lårene mine dessverre. Ikke spinning heller. Har i grunn slått meg til ro med at lårene forblir som de er, kunne vel vært verre :) Skikkelig dumt at en ikke kan punkt trene.

Synes også det med at damer ikke skal ha midje mål over 80 er tåpelig. Det er jo ikke mye! Har ikke mange venninner som ligger under det, og de er helt normalt slanke. I bunn og grunn er et normalt kosthold og litt mosjon det beste vi kan gjøre for kroppen vår. Finnes nok mange tynne som har dårligere helse enn de litt større pga at de ikke tar vare på seg selv!

13/1 12:18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...