Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Jeg blir så frustert.. samboeren min oppfører seg som en liten unge innimellom.. - han legger igjen bokserne og sokkene sine på badegulvet uten å putte den i skittentøyet.. - når han lager mat lar han all maten stå ute.. - jeg prøver å lage system i ting, men han roter alt utover igjen - han drar med jobbelementer hjem til oss.. det er produkter og papirer ALL MASS all over the place.. og de tingene har ingenting i huset våres å gjøre - umulig å forholde seg til noe han sier.. han sier en ting, gjør en annen.. - jeg må betale for ALT i hjemme.. så når jeg ber han ikke dusje en halvtime pga. det koster mye, så sier han ja.. også dusjer han like lenge (brukt opp hele varmtvannsperederen flere ganger, slik at det har vært iskaldt vann til meg).. nå har vi fått EKSTREM dyr strømregning.. hvem må betale?? jo JEG.. sorry.. liten utblåsning her bare.. sukk..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 På tide med tilgang til hans private kontoer?? Eller utskiftning av mann? Er veldig glad for at jeg og min mann har felles konto!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Huff ja.. føler jeg blir straffet fordi JEG har spart penger gjennom flere år.. jeg må også betale for ALT til bebien.. fordi jeg har spart penger til det lenge..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 Hvorfor må du betale alt? Har han ikke inntekt?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 Kjenner meg litt igjen ja. Her glemmes det alltid å sette på plass varer etter handling, har ikke tall på hvor mange ganger jeg har kommet hjem og funnet tinte frysevarer i gangen... Er ikke det eneste han glemmer forresten, han har en ekstremt selektiv hukommelse som har en tendens til å omfatte ting han har komt på selv, ting han blir bedt om blir glemt først. Han klager på at vi har dårlig råd, men kjøpte ny komfyr selv om vi kunne få med den gamle da vi flyttet fordi han ikke giddet å flytte den. Samme med senga vår, så nå sover vi på gjestesengene og må kjøpe nye gjestesenger... Kaster ting som burde skiftes ut, men egentlig fungerer greit så lenge, FØR vi har kjøpt nytt (f.eks. vaffeljernet han påstår ikke fungerte, men som jeg aldri hadde problemer med...) I tillegg han han så mange fikse idèer: - det er flaut å klage til huseier om noe ikke fungerer: dodør som ikke kan lukkes f.eks. - det er ikke nødvendig å kjøpe ting på salg selv om man vet man får bruk for det, for det kommer sikkert på salg igjen - regner/snør/blåser der må jeg krangle meg til å få betale for parkeringen: "gidder ikke" - forberedelse? hva er det? hva skal vi med det? tar alt som det kommer jeg.... Var ikke meningen å kuppe tråden din her, men hadde visst litt frustrasjoner å få ut jeg også Må også si at jeg er kjempeglad i samboeren min og han har mange flere gode sider enn dårlige, men en utblåsning i ny og ne hjelper på humøret;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå