Gå til innhold

Oss med langt hår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan pleier dere å ha det? Jeg har extension, å jeg er ikke kreativ med håret i det hele tatt, føler jeg ordner det på samme måte hele tida.. Hvordan styler dere håret? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke i det hele tatt :-P Har litt "saltvann" i det så det ikke skal være så glatt, og så her jeg klippet pannelugg. Da ser det litt tøffere ut nåe det alikevel bare henger rett ned ;-) Håret mitt er så glatt at å style det på noen som helst måte (unntatt med saltvann) er bare bortkastet og sitter i maks et kvarter.

Skrevet

Har det ofte løst og styler da med litt mousse og/ eller paste for langt hår. Har fall i håret, så det blir lett brusete. Har oppklippet hår, så det er fint å knipe frem fallet litt. Har ofte hestehale, sånn flette på siden eller bare en topp bak (snurrer håret inn i strikken på en måte) Ikke så fryktelig kreativt er jeg redd, men det holder for meg;-)

Skrevet

De dagene jeg vasker håret, har jeg i skum og lar det lufttørke. Har natulig fall så det blir greit uansett, er oppklippet. Ellers bruker jeg silkeolje, ev spray/saltvann, og har hestehale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...