Gjest Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Ikke for å fokusere på det negative, men bare litt for morro skyld. Vi vet jo at det går over...Da tenker jeg ikke på svangerskapsrelaterte symptomer etc, men alt annet rundt. Hva irriterer DEG? Jeg irriterer meg over mannen min sin elektriske tannbørste som bråker hver kveld, er litt kveldsgretten av meg..:S
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Irriterer meg noen ganger at det tar så lang tid å lage mat :-P Er ikke matvrak blitt nei :-P
Billie Jean Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Det mest irriterende er uten tvil kvalmen! Som noen helt feilaktig kaller morgenkvalme, men som strekker seg ut over heeeeele dagen. Og kvalmen gjør at jeg beveger meg lite, spiser mye og usunt og har lite å gå på. (^,) Med ønske om kvalmefrie dager. NÅ!,
TiNi88 Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 Irriterer meg over alle som spør om det ikke er to inni magen min!! - Nei jeg er bare tjukk!! Og irriterer meg over svigermor og alle andre som ikke forstår hvorfor jeg ikke spiser hva som helst når jeg er gravid!!! "nei, jeg spiser ikke kjøttet som har stått på kjøkkenbordet halve dagen og grodd bakterier"!!!! Jeg spiser heller ikke spekepølse bare for at bestemor syns jeg er hysterisk og jeg spiser ikke Toro når jeg vet at de bruker samme stoffene i mat som de bruker i dyreforsøk for å drepe hjernecellene deres!! Takk kjære gravidetjukka Godt med en utblåsning
SuperMoM <3 Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 Jeg irriterer meg egentlig ikke over noe.. Om jeg skal nevne en ting som kanskje plager meg litt så er det at jeg er grusomt trøtt om dagene. Føler ikke jeg har nok energi til å ta meg av helt 100% av de to gulla jeg har her fra før av. Klarer det bare 95% og det vil si at det er ikke hver dag jeg orker å styre på å lage hjemmelaga middag.Så blir mye enkel mat liksom. Ikke junk altså Bare at ikke alt blir lagd fra bunnen av lengre:s
sisten Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 Halsbrann og bekkenet er verst for meg..... Var i fin form fra uke 18- 25, etter det og før det har det vært tøft, er nå 27/28 uker
Sissin Skrevet 13. januar 2011 #7 Skrevet 13. januar 2011 Definitivt halsbrannen.. Den vekker meg ihvertfall 4-5 ganger hver natt, og det er ganske plagsomt =/
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 14. januar 2011 #8 Skrevet 14. januar 2011 De j**** kvisene!!! Er full av kviser og ser ikke ut! Irriterer vettet av meg til tider!
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 14. januar 2011 #9 Skrevet 14. januar 2011 ikke spise salami, og at jeg plutselig blir røykesugen selvom jeg slutta for 3 mnd siden..
tina 79:) Skrevet 14. januar 2011 #10 Skrevet 14. januar 2011 Hormonene som gir så kort lunte... De irriterer meg, og det irriterer meg at jeg ikke får gjort noe med det. Er en skremmende hissig mamma og kone om dagen, og skulle ønske det ville gi seg snart... Irriterer meg VELDIG over folk som ikke klarer å holde seg for munnen når de hoster, eller som ikke holder seg hjemme når de er syke, eller vasker seg på hendene etter at de har vært på do. Vet de ikke at det går gravide rundt som er livredde influensa og oppkastsyke???
aprilprinsesse2011 Skrevet 14. januar 2011 #11 Skrevet 14. januar 2011 akkurat NÅ er d den lille filletingen, at jeg ikke kommer meg inn på facebook... Men ellers er d små bagateller som kviser, at samboer ikke klarer å lese tankene mine, at samboer og datter ikke ser ting som bør gjøres, og føelr eg må gjøre alt osv osv osv hormonell? meg? aldri? hehehehehehe
Buffy07&11 Skrevet 14. januar 2011 #12 Skrevet 14. januar 2011 Facebook iriterer meg også nå! kommer ikke inn!!!:( Ellers så er det at jeg er så sur og hissig selv! Blir ikke så koselig stemning i heimen når far får kjeft for å spise ost f.eks. Også er jeg irritert for at ikke våren kommer snart! Er sååååå lei vinter! Irritert fordi jeg er den enste som gjør husabeid her!
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 14. januar 2011 #13 Skrevet 14. januar 2011 Jeg irriterer meg også over at jeg må gjøre så mye her hjemme, trots att samboer faktiskt gjør, og gjort en god stund, mye mer en han pleier.. Irriterande uansett!! Noe annet som irriterer meg kollosalt er alle disse mennskene som i forskjellige situationer når det handler om svangerskapsplager ALLTID må klemme in et "graviditet er jo ikke en sykdom.."!! Blir så irritert!! Kan de ikke bare la vær å si det med sine "bedre-vitende-stemmer"! VI VET at graviditet ikke er en sykdom - men en graviditet kan medføre sykdom, diagnoser og diverse lidelser - så om alle bare kan slutte med den frasen, som jeg ikke skjønner vitsen med å si i det hele tatt, så hadde det vart ett irritasonsmoment mindre for meg og sikkert flere med meg. Takk. AAaahh, deilig å få det ut!!
2xrosa<3 blå i magen<3 Skrevet 14. januar 2011 #14 Skrevet 14. januar 2011 Jeg irriterer meg mest over meg selv faktisk;) Mitt tredje svangerskap på 4 år,og har så sinnsykt lite energi. Synes synd på meg selv fordi alt er tungt og jeg føler meg så sliten. Så irriterer meg over at jeg synes synd på meg selv og ikke klarer å se det positive i resultatet akkuratt nå.
Mamma til gutt og jente:) Skrevet 14. januar 2011 #15 Skrevet 14. januar 2011 Irriterer meg over de som sier at graviditet ikke er en sykdom, og over alle som sier: stakkar deg som har bekkenløsning, stakkar meg, stakkar meg.... Det er ikke synd i meg, jeg er superlykkelig over å snart få et barn til!!!!! Og jeg klager ikke over plager i svangerskapet, for jeg har ingen plager annet enn litt vondt i bekkenet!!!
Fica Skrevet 14. januar 2011 #16 Skrevet 14. januar 2011 irriterer meg over kjæresten min som spiser for raskt, og tygger med for høy lyd, og at han ikke har klipt håret på alt for lenge. irriterer meg at folk hver eneste dag skal påpeke at jeg begynner å få mage og fortelle det videre til gud og værmann at jeg er gravid, og ikke minst kjenne på magen. Skulle tro jeg var den første menneske på jorda som er gravid!!!
fox`y Skrevet 15. januar 2011 #17 Skrevet 15. januar 2011 Det som irriterer meg er at jeg er konstant svimmel,småkvalm og har et bekken som knirker. Men det verste er at jeg har fått streng beskjed om å ta d me ro noe jeg ikke klarer men veit jeg må, for jeg får kjempe smerter å klarer da så vidt å gå i enkelte tilfeller. Men så har jeg en mann som ikke gjør en verdens ting når han er hjemme fra sjøen, han snakker høyt,kjefter å surmuler for alt, så tror d sliter meg mere ut rett å slett. Å d gjør at d blir dårlig stemning hjem hær og guttene vill kunn til meg, så lite avslappning for å si d sånn. Men koser meg masse sammen me ungene og sparkene fra lillemor selv om jeg er sliten da så er jo en del positivt å
Gjest Skrevet 15. januar 2011 #18 Skrevet 15. januar 2011 Det som irriterer meg absolutt mest er det at jeg lar meg så lett irriterer... Å at jeg er klar over at det jeg er irritert over egentlig ikke er noe å irritere seg over... Det er syyyykt irriterende!!! De kan være gla' jeg ikke er hormonell i tillegg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå