Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Ser det til stadighet skrives noe om BMI og vekt. Men dere er vel klar over at du kan ha lav BMI og ha HØY fettprosent. Og du kan se slank ut, men fortsatt ha høy fettprosent. Anbefaler dere som undrer å heller måle fettprosent, slik at dere får en pekepinn på hvor dere ligger helsemessig og selfølgelig for å beregne basalforbrenning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå