Gå til innhold

HVilket utseende liker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket utseende på en mann tenner du på, eller tiltrekkes av? Alt fra øyenfarge til kroppstype :D

Jeg liker muskuløse tøffe menn, gjerne barbert på hodet og et intenst blikk. Og de skal være mer muskuløse over ryggen enn meg, hihihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nesten omvendt. Jeg liker dem tynne og litt hengslete. Men myke på en måte, ikke stive og tynne (og nå tenker jeg på benbygningen, ikke kjønnsorganet:)). Men de kan godt ha litt muskler, men ikke se alt for trent ut. Det skal ikke se ut som om de er for opptatt av utseendet sitt. For min smak.

Og jeg liker dem mørke. Gjerne med mørkebrune øyne. Liker kontrasten mellom mørkt hår og litt lysere (men ikke helt blek) hud.

Men øynene er viktige.

Jeg synes de som ser veldig muskuløse og "macho" ut, ser litt uintelligente ut. Jeg vet jo at de ikke nødvendigvis er det, men jeg får den assosiasjonen. Tenker underbevisst at jeg sikkert er smartere enn dem, og det er ikke tiltrekkende.

Kanskje det kunne være interessant å si hvordan vi selv ser ut? Det sies jo at man ofte ligner litt på sin partner?

Selv er jeg tynn. Men ikke spesielt mørk. Vanlige norske farver.

Skrevet

Det var lurt. Da kan jo jeg begynne. Og jeg er HI

Selv er jeg normalt høy, mørk i håret og lys i huden. Har lyseblå øyne. Men er trent og muskuløs, så kanskje derfor jeg liker slike menn?

Hehe, og akkurat slik er kjæresten min

Skrevet

Liker gjennomsnittlige høye og slanke menn, velstelte med kort hår. Ikke atoveringer eller smykker e.l. De må være smarte og snille og morsomme.

Skrevet

... og jeg synes grønne øyne er pent! Selv har jeg halvlangt mørkt hår og grå/grønne øyne, gjennomsnittlig kroppsbygning og jeg er sterk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...