Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 I dag? (og kommende dager om dere har kommet så langt) er så matlei,vanskelig å komme på noe når man egentlig ikke vil ha noe annet enn pizza og annet junk..
*smula* Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Idag blir det stekte pølser med hjemmelaget potetmos. Imorgen blir det nok pitabrød med kjøttdeig og salat.
tonjemor09 Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 idag skal vi ha tortillalefse med strimlet kylling filet i sur søt saus,woket grønsaker+bønner,annanas og ris oppi. så surrer jeg de sammen å har litt folie rundt i bunnen sånn at de holder seg sammen å så legger jeg de ca 10 min i ovnen på 180 grader,... kjempe godt!å ikke så usunt heller da! i morra blir det salat med bog skinke ost krutonger og pasta oppi! da blir det litt mer en bare en salat og kan bli ordentlig mett! åh,nå ble jeg sulten!=)
flypapir Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 Her blir det spaghetti med kjøttsaus og salat idag. Ungenes favoritt og på sin plass når minstemann ikke er helt i form..
Babyønske �� Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 Tror det blir fiskegrateng. For at vi skal få i oss fisk har vi faste dager, mandag og torsdag, vi har dette til middag. Veldig greit, og det blir fulgt :-)
Gjest Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 I dag blir det lasagne. I morgen skal vi ha kylling, ris, bernaise og wokede grønnsaker. Lørdag blir det nok hjemmelaget pizza. Søndag blir det ovsnbakt laks, poteter og agurksalat
Mammamor =) Skrevet 13. januar 2011 #7 Skrevet 13. januar 2011 Hjemmelaget lys lapskaus i dag, og sikert rester i morgen :-) I løpet av helgen skal vi ha finnbiffgryte :-)
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 13. januar 2011 #8 Skrevet 13. januar 2011 Hehe her blir d hjemmelaget pizza, eller junk om du vil hehe. Tar jo på sopp og løk og salat da:) Så ikke heelt usunn I morgen blir det vel taco, Pølser og potetstappe, eller noe sånn. Er det vi har i hus.. Hehe hørtes ut som vi bare spiser junk ser jeg, men sånn er det noen ganger:)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 13. januar 2011 #9 Skrevet 13. januar 2011 I dag står det en potet/løk og skinke grateng i ovnen, blir salat ved siden av. I morgen blir det crispy chicken strimler i lefse... Lørdag blir det superenkelt og usunt med wienerpølser (hjemme alene og gidder ikke noe komplisert da;)) Søndag tenker jeg vi skal ha spagetti og kjøttdeig...
fox`y Skrevet 13. januar 2011 #10 Skrevet 13. januar 2011 Torsdag : Tomatsuppe m/ fullkornsmakaroni,egg og brød Fredag : torsk,potet,gr.saker, smør Lørdag : Kyllingfille i lefse m/ mais,løk,agurk,paprika,salat,ost og lett rømme. søndag : gryterett m/kyllingkjøttdeig,salat og hvitløksbrød.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå