Gå til innhold

Når forteller dere den store nyheten?


serafine

Anbefalte innlegg

Når forteller dere det til famile og vennner om graviditeten? Er helt sprekkferdig etter å fortelle det,men tenkte jeg skulle drøye til uke9-10 . Så gleder jeg meg masse til å fortelle lillejenta mi at hun skal bli storesøster!Det har hun maset sånn på i flere år ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er bomben sluppet til familien. Venner venter vi litt med. men det begynner å synse allerede nå, så det er grenser for hvor lenge vi kan holde det skjult.

Den kommende storesøster vet det allerede, og hennes første ord om saken da jeg sa at "mamma har baby i magen" var "Kan jeg få se"

Men jeg er sprekkferdig.. Vil rope det ut.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 2,5 åriga dotter sa: Åh mamma har bebis i banken... hahaha!

 

De allra närmsta vet, det är helt omöjligt att hålla sig..spec när man inte dricker på fest... men det är ju bara hyggelig! :) Och så är det så koselig med gratulationer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortalt det til ganske mange. Besteforedrene, tanter og onkler og de nermeste vennene. Sjefen min har også fått forklaring på at jeg flyr på do til stadighet:) syns det er så koslig å si det, samtidig er det godt å få noen å støtte seg til om det skal gå galt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fortalt det til ganske mange da jag etter 2 SA trenger man alt stød og fortståelse som mulligt!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Er 6+3 og jeg har sagt til ene søstren min, 3 venninner og noen der jeg er i praksis. Men jeg sliter med å holde det skjult og jeg vi såååå rope det ut. Tenkte at jeg skal prøve mitt aller beste på å holde ut til uke 12 men kan hende at det blir fortalt etter 1 kontroll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at jeg sprekker snart ;) Har hatt litt kvalme så matlyssten er ikke helt på topp,men har " heldigvis" fått halsbetennelse også så jeg skylder på den! Hehe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortalt det til nærmeste familie, det gjorde jeg samme dag som jeg fant det ut :) ventet litt med noen. Skal kanskje si det til venne gjengen på bursdagen til kjæresten min, det er ikke så lenge til. Men skal ikke komme ut offentlig enda, pga jobben. Har muligheter til å få fast jobb i mars, finner de det ut, får jeg garantert ikke jobben. Vet det ikke er lov, men det er sånn, har hørt andre har erfaring med det, desverre. Hadde det ikke vært for den, så hadde vi fortalt det til alle.

 

Går det galt, at det blir spontan abort, så har vi værtfall god støtte :)

Men håper på det beste =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprekker jeg også men skal holde ut! Noen av familiemedlemmene og 2 venninner.

 

Tenkte å ta nyheten som en 1.apil spøk:) Men mulig før grunnet jeg skal i utdrikkningslag til en venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bare 5 uker på vei. Vil prøve å vente til jeg er 8 uker på vei før jeg forteller det til mine nærmeste, men det spørs om jeg holder ut så lenge ;) Samboer har allerede sprukket og "måtte bare" fortelle det til en kamerat ;)

Jeg skal i bursdag og planlegger hvilken løgn jeg skal servere. Eller om jeg skal helle alkoholfri vin i vanlig vinflaske....hehe....noen forslag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå straks syv uker ut i svangerskapet og det klør i munnen etter å fortelle det til noen. Tror jeg skal fortelle det til den kommende bestefar på bursdagen hans, neste fredag:-)

 

Angående løgner, jeg skal på fest i morgen. Da planlegger jeg å bruke tomme ølbokser å helle lettøl opp i disse, pluss at jeg har kjøpt en flaske musserende uten alkohol. Denne har jeg fjerne lappene på, later bare som om de "datt" av ;-) Her gjelder det å holde maska til jeg nærmer meg uke 12. Gratulere med graviditeten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...