Gå til innhold

Et spm damer, Når fikk dere innkalling til første ord. UL?


håperpåvinterbarn

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i uke 17 (straks fullgått) og har enda ikke mottatt innkalling til ordinaær ultralyd. Jeg lurer på om jeg skal begynne å mase, eller om det enda er tidlig. Har forstått det slik at man får tilbud om ultralyd i uke 18-20?

 

Jeg hørte med fastlegen min, og han hadde sendt henvisning 6. november, men jeg har enda ikke fått noe brev i posten....synd om jeg skal gå glipp av denne timen, er jo nysgjerrig på lille knøttet i magen ;)

 

min første det her, så mangler litt erfaring.

 

Når fikk dere innkalling? I hvilken uke er dere når dere skal til ultralyd? (har vært på ultralyd?)

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ringt sykehuset å hørt om de hadde mottatt henvisningen fra legen din. I mitt tilfelle viste det seg at legen hadde glemt å sende henvisning,men jeg kunne bestille time selv! Var da i uke 16 og fikk time til UL 2 uker seinere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk innkallelsen bare en liten uke etter at jeg hadde vært hos legen. Jeg fikk time i uke 18. Dette er på Ahus. Ville også sjekket med sykehuset om henvisningen er mottatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg skal til UL på 18+5, og jeg fikk innkallelsen ca 1 uke etter henvisningen. Jeg ville nok tatt kontakt med de for å høre om de har fått henvisningen fra legen, den kan jo ha kommet bort siden du ikke har hørt noe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra jeg forhørte meg med dere om dette for legen min hadde ikke sendt noen henvisning viste det seg :(

 

Nå fikk jeg ringt sykehuset og ble satt opp på en time direkte 24. januar! Den legen jeg har er et surrehode uten like, så jeg burde vel ha skjønt at han trengte oppfølging ;)

 

Takk skal dere ha :D Gleder meg til ultralyd!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, ifølge sykehuset hadde han ikke sendt henvisning...ifølge seg selv hadde han det......rot i sysakene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...