Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Å hvor ofte sees dere? Jeg bor ca 2 timer unna mine, å vi sees ca en dag i uka, skulle ønske det var oftere
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Bor ca 1,5 time med bil unna både mine foreldre og svigers. Svigers ser vi ca 1 gang i uka (de er veldig flinke til å beøske oss). Mine foreldre ser vi ca 1 gang i måneden, men snakker i telefon hver uke da
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Det er godt det da:) Vi bor ca 10 min unna mine svigerforeldre, så vi ser jo de litt oftere da, men det kan like godt ta en uke mellom jeg ser de også. Syns det er vondt å bo så langt unna, håper vi kan flytte litt nærmere etterhvert!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 Min mamma bor utenfor bodø, mens jeg bor like utenfor oslo... Faen min bor 15 min unna med bil, mens svigerforeldrene mine bor 10 min unna med bil. Skulle SÅÅÅ ønske at mamma var nærmere, da jeg er temmelig mammajente Så det blir rart å skulle få baby snart uten å ha "bestemor" i nærheten...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 Mine foreldre bor for tiden i midtøsten. Veldig vondt å ikke ha mamma her rett etter at jeg fikk barn og har slitt med depresjon. Men vet at jeg ser de igjen til sommeren, så klarer på et vis å holde ut.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 Ja det er veldig vondt å ikke ha familien sin i nærheten
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #7 Skrevet 13. januar 2011 svigers bor 100 m unna oss.. mamma bor ca 30 min unna med bil.. men har ikke så god kontakt med hu.. sees stortsett bare i bursdager og en dag i jula... pluss at hun pleier å passe eldste dattern min 2-4 ganger i året..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #8 Skrevet 13. januar 2011 Jeg bor i leiligheten under mine foreldre og vi sees hver dag. Fantastisk ressurs for barnet mitt. Og vi har et meget bra og åpent forhold til hverandre. Er nok litt heldig ser jeg
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #9 Skrevet 13. januar 2011 Bor ca 15 min unna (med bil) mine foreldre og det samme med svigers. Mamma og pappa kommer innom fast hver lørdag stort sett, og så varierer det hvor ofte vi sees ellers. Har ikke noe fast med svigers, men sees noen ganger ofte og andre ganger ikke fullt så ofte, kommer helt an på hvor travle vi er på hver vår kant. Snakker med mamma stort sett hver dag da.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #10 Skrevet 13. januar 2011 Bor ca 3 mil unna foreldrene mine. Treffes 1-2 ganger i uken
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #11 Skrevet 13. januar 2011 Vi bor 56 mil unna mine foreldre, og 17 mil til svigermor- 10 mil til svigerfar. Det er fryktelig tungt å bo så langt unna nå når vi har fått barn!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #12 Skrevet 13. januar 2011 Min mor bor utenlands halve året pga helsa, samt ca 2mnd i "feriehuset" sitt 8 timers kjøretur unna oss. De 4 resterende mnd bor hun ca. 1 times kjøretur unna oss og da sees vi med jevne mellomrom, kanskje annenhver uke. Min far lever ikke lenger... Har også en bror med familie, men han bor utenlands. Han har ikke sett min yngste sønn på 2år på 1,5år nå... Har svigerfamilie en og to timer unna. To timer til svigermor, vi sees vel ca. en helg i mnd. Må si at det er et stort savn å ikke ha familie i nærheten. Misunner dere som har det...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #13 Skrevet 13. januar 2011 Ja, heldigivs. Liker svigerforeldrene mine og har et godt forhold til moren min (ikke fullt så godt forhold til faren min), men det er godt å ha avstand. Svigerforeldrene mine bor ca 200 mil unna, mens moren min bor omtrent 25 mil unna, faren min bor 8-10 mil unna. Svigers ser vi flere ganger i året da de kommer på besøk og når vi reiser for å feire jul med dem. Moren min ser vi av og til, men flere ganger i året. Faren min ser vi sjeldent, slik har det også være opp igjennom barndommen samt når vi bodde rett ovenfor hverandre i en blokk i Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå