Gå til innhold

Hva synes du er flaut å kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir flau når jeg skal kjøpe paracet stikkpiller for voksne. De til barn gjør meg ingenting.

Feks. Her en dag jeg tok mot til meg og gikk inn på et ganske overfylt apotek, fant pakken og stilte meg i kø. Mens jeg står i køen føler jeg at ALLE ser på meg. Når jeg endelig kommer frem til kassa, spør selvsagt betjeningen med klar røst, "Og det er stikkpiller du skal ha?". Da blir jeg kjempeflau, og svarer svakt ja, betaler og går.

Har dere andre det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, kanskje ikke flaut men lettere ubehagelig. Spesielt når jeg kjøper hemorridesalve eller avføringsmidler på apoteket.

Men selv om jeg er meget frisinnet når det gjelder sex, så får jeg meg ikke til å kjøpe dildo og annet sexleketøy på kondomeriet. Hahaha, helt teit. Men en er vel ikke logisk....

Skrevet

Jeg synes det er flaut å kjøpe bind. Og det er jo bare kjempe dumt men det har vel noe med at jeg føler meg så guffen under perioden føler jeg ser syk ut og stinker mens.

synes også det er litt flaut å kjøpe resept medesiner.

Skrevet

Hehe, jeg liker heller ikke å kjøpe tamponger og bind. Jeg MÅ kjøpe dette mens jeg ikke har mensen, ellers føler det kleint. Jeg MÅ også handle det under en storhandel, går ikke i butikken kun for det. Samme gjelder kondomer, faktisk. Jeg klarer bare ikke være helt uanfektet angående dette.

Skrevet

Jeg synes det er flaut å kjøpe dopapir (!)

Føler alle tenker: "åh, hun bæsjer sikkert mye....!"

:)

Skrevet

Godteri :-( Er overvektig og føler alle rundt meg og kassadamen/mannen dømmer meg nedenom og hjem

Skrevet

Kondomer! Vi hadde ikke sex på 2 uker for ingen av oss turte å handle kondomer.

Skrevet

Sexleketøy over disk og hemmoridekrem.

Barnslig, men sånn ere.

Skrevet

Tena lady. Har innsett at jeg trenger det (et lite hinder i seg selv bare det), men tør ikke kjøpe det.

Skrevet

Tro det eller ei, men jeg syns det er fryktelig kleint å kjøpe urinprøve-glass! Når jeg først er på apoteket og skal kjøpe dette, blir jeg så satt ut at jeg bare tenker på å kjøpe ett av gangen... Så da må jeg jo tilbake ENDA en gang for å kjøpe et nytt ett neste gang jeg trenger! Huff, at det er mulig :P

Skrevet

Merkelig, synes ingenting av det dere nevner er flaut, men jeg sliter med å kjøpe truseinnlegg?? Hehe

Skrevet

Vi bestiller kondomer på nettet :-)

Synes det er ltt flaut å handle mange glass med baymat samtidig, men jeg klarer ikke lage så mye hjemmelaget som passer og får ikke til å mose det fint nok til lillegull.

Skrevet

Canesten og graviditetstester. Er ung og har ei lita som som regel er med meg, så får noen rare blikk om jeg kjøper graviditetstest..

Skrevet

Godteri: lubben og føler jeg blir dømt både av kassadama og de bak i køen

Kondomer: Flaaaut;)

Canesten: Flaaaut;)

Nesespray: Avhengig og lei frasen: "Du vet at den ikke skal brukes sammenhengende mer enn 10 dager..bla bla bla..."

Skrevet

Haha, artig diskusjon. Dopapir, bind osv. gjør meg virkelig ingenting, men synes også det var flautt å kjøpe kondomer. Fant derfor raskt ut at det var kjæresten min sitt ansvar! Også noe pinlig å kjøpe hemoridekrem og slikt på det lokale apoteket, (bor i en LITEN by..), men de ansatte er proffe og gjør ikke noe av det. Hvis du føler at de ansatte "annonserer" hva du kjøper, bør du si ifra. Jobber man på apotek bør man bli opplært i diskresjon...

Skrevet

Hemoroidekrem og middel mot småmark..

Skrevet

Hehehehe

Jeg må si jeg følte meg utrolig dum, da jeg kjøpte kondomer og nyfødtbleier samtidig

Skrevet

Jeg pleide å være litt flau når jeg kjøpte bind, dopapir og p-piller, men det gikk over når jeg måtte kjøpe luskur...

Skrevet

Jeg lurer litt på hvorfor det er sånt. Jeg har feks. ingen problemer med å kjøpe lusekur, toalettpapir osv. Men alt som skal i rompa det liker jeg ikke å kjøpe. slikt som tempmåler, stikkpiller og avføringsmiddel. Er det noe med våre egne fordommer? Jeg bryr meg jo ikke om jeg treffer noen andre som jeg kjenner og som kjøper noe som jeg synes er flaut.

Skrevet

Var nylig på apoteket og kjøpte antidepressiva og kombipakning med stikkpiller og krem mot hemorroider, i tillegg til rfsu-tamponger med melkesyrebakterier mot sopp. Det var ikke flaut. Men jeg blir alltid litt stressa når jeg kjøper Nutrilett-barer på butikken, må bite meg i tunga for ikke å si "jeg liker dem som mellommåltid, altså, jeg slanker meg ikke!" ... vet ikke hvorfor det, av alle ting, er så big deal - er normalvektig. Morsom tråd :)

Skrevet

Hihi.. Ingenting av det som er nevnt syns jeg er flaut å kjøpe, bortsett fra kondomer da.. Men det er mange år siden sist jeg kjøpte! Men det JEG syns er kjempeflaut er se&hør/her&nå....... :o Bruker av og til å kjøpe et hvis jeg f eks skal ut og reise, men da må jeg legge det opp ned i kurven og det er det første jeg stapper i posen... :)))

Skrevet

De gangene jeg titter ned i handlekorga og der bare er godterier, snacks, brus og usunn mat oppi der føler jeg meg ikke så høy i hatten. Føler alle tror at jeg lever på slikt selv om tilfellet er det at vi ukeshandler alt utenom helgekosen i begynnelsen av uka... Henger nok igjen fra da jeg var overvektig...

Skrevet

Kondomer i dagligvare butikk:/ Har aldri gjort det,da er internett min venn:)

Skrevet

Jeg er egentlig ikke så veldig flau av meg nå lenger, men før taklet jeg ikke å måtte kjøpe noenting som hadde med intimhygiene å gjøre. Tamponger, bind, canesten, toalettpapir osv. Alt det ordnet seg når den daværende kjæresten min hadde vært utro og smittet meg med kjønnsvorter. Det var utrolig flaut å måtte på apoteket å hente ut sånn derre middel.

Det eneste jeg blir flau over å kjøpe nå er "Det sanne". Føler alltid folk kikker så rart på meg når ei ung jente (22) kjøper det :P Kanvel ikke noe for at jeg liker det bladet

Skrevet

Enda så teit det er, så synes jeg som høygravid det er flaut å kjøpe truseinnlegg ;) Vet jo at det er ganske vanlig da, men like fullt synes jeg det er litt flaut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...