gulda Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 129! Så nå er det under 130, og det går så fort fremover nå, synes jeg! Deilig ) I morgen er jeg 22 uker, og da er det ikke lenge til babyen kanskje kan reddes hvis den blir født. Holder fast på alle gode milepæler ) Dere da?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Ca 167 eller 188 dager igjen nå kaaaanskje....
Lilli-g Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Har termin i dag:) Men ser ikke ut til at det skjer noe ennå.
*smula* Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 1 dag på overtid, er i skikkelig ventemodus ja.
nr 2 ventes 23 mai-11 Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 130 dager igjen. går nedover ja:)
Popelko Skrevet 13. januar 2011 #7 Skrevet 13. januar 2011 113 dager igjen, ikke lenge til jeg er nede på 2 tall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå