Gå til innhold

Termin rett før eksamen, nei nei nei :/


TulleMor09&11

Anbefalte innlegg

Eg må ta ny utdanning grunnet skade så kan ikke jobbe i det yrket eg er utdannet i lengre.

Ser til min store fortvilelse at eksamen er 2 dager etter termin. Sisst fødsel var 3 dager over termin så kan jo alltids håpa. Men skal jo ha 5 eksamener i den tia.

 

Er det noen som veit om det går ann og ta eksamene ein anna gang om eg skulle føde før eg er ferdig med alle eksamenene.?

 

Har veldig lyst å komme i gang med høgskulen fra høsten, er jo 30 år og har ikkje gått skole på 12 år. Er så redd eg må utsetta utdanninga mi 1år til.

 

Til dere med yrkesfag som meg, ikkje vent med å ta studiekompetansen slik som eg har gjort, er jo kjekt å ha. Sånn i tilfelle. Irriterer meg veldig nå at eg ikkje har gjort d før.. Men men man lærer så lenge man lever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En jeg studerte med ble sykmeldt slik at hun kunne ta eksamene senere, pleier å være august eller tidlig september. Dette var på høyskolen, jeg ville ha spurt studieveilederen på skolen, eller lignende. Lykke til på eksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg gikk på høyskolen da jeg skulle ha førstemann, hadde akkurat som deg termin på siste eksamensdato, men jeg måtte sykemelde meg før alle eksamener begynte ( selv om det egentlig ikke var nødvendig) både for å beholde permisjonsrettigheter, og får å få lov å ta eksamener på nytt neste år! Det var ganske strikse regler da ( 6 år siden ) så jeg ville undersøkt det nøye iallefall :)

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...